دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر شربت برون کلد 

پنجشنبه، 15 تیر 1402
شربت برون کلد، یک داروی گیاهی است که باعث تقویت سیستم ایمنی، بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا و کاهش علائم ناشی از این بیماری‌ها مانند سرفه، گلودرد، تب و دردهای عضلانی می‌شود. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر شربت برون کلد بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

هر سال با رسیدن فصل پاییز، درگیری ما با بیماری‌های رایجی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا نیز شروع می‌شود. همین موضوع هم باعث شده تا اکثر ما به فکر تقویت سیستم ایمنی بدن و مسلح کردن آن در برابر ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زای شایع در جامعه باشیم. تغذیه سالم اولین راه کمک به بدن و افزایش سطح ایمنی است. اما کسب تمام مواد مغذی مورد نیاز سیستم ایمنی، کار ساده‌ای نیست. اینجاست که شربت برون کلد به کمک ما می‌آید. مصرف شربت برون کلد، همه آنچه سیستم ایمنی برای مسلح شدن در برابر عوامل بیماری‌زا نیاز دارد، در اختیار شما قرار می‌دهد.

میزان مصرف شربت برون کلد برای بزرگسالان


  • روزانه 2 یا 3 مرتبه و در هر بار 5 میلی لیتر (5 میلی لیتر معادل یک قاشق چایخوری)

میزان مصرف شربت برون کلد برای کودکان


  • کودکان 6 تا 12 سال: روزانه 1 یا 2 مرتبه و در هر بار 5 میلی لیتر (5 میلی لیتر معادل یک قاشق چایخوری)

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر شربت برون کلد


شربت برون کلد در واقع مکمل تقویت کننده ایمنی است که علاوه بر این که از بروز عفونت های تنفسی جلوگیری می کند، در صورت ابتلا روند بهبودی و کنترل علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا را تسریع می نماید. این محصول به تنفس بهتر بیمار کمک می کند و گلودرد، آبریزش بینی، سرفه، تب و دردهای عضلانی را کاهش می دهد.

  • نعنا فلفلی حاوی منتول است که با خاصیت ضد احتقانی و خلط آوری، سرفه را در بیماران بهبود می بخشد و تنفس را راحت تر می سازد. آنتی باکتریال است و به رفع تب و سرماخوردگی کمک می کند.

  • شربت برون کلد حاوی روغن رازیانه است که ویتامین ث فراوان دارد. ویتامین ث با تقویت سیستم ایمنی، از بروز سرماخوردگی و گلودرد پیشگیری کرده و این مشکلات را درمان می کند. اکالیپتول و آنیتول دارد که در رفع احتقان، برونشیت و سرفه موثر هستند.

  • میخک خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی دارد و از بروز عفونت های تنفسی جلوگیری می کند. مصرف آن در زمان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا، جلوی تکثیر عوامل بیماری زا را می گیرد.

  • زنجبیل نیز در شربت برون کلد وجود دارد که توان سیستم دفاعی بدن را بیشتر می کند و تاثیر بسیاری در پیشگیری از سرماخوردگی های فصلی دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
رونمایی شیدا مقصودلو همسر مورایس از عمارت فوق لاکچری و سنتی شان با گل های فراوان / بانوی هنرمند سپاهانی چه خوش سلیقه ست !
تبدیل پایان نامه به مقاله
حیات وحش ؛ عقرب سمی در مقابل رتیل و هزارپا / لحظات هیجانی نبرد حیوانات
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «کلاوس»/ یادگیری آسان اصطلاحات پرکاربرد روزمره
عکس دیده نشده از الناز حبیبی در حال ورزش و پیاده روی صبحگاهی در یک پارک باصفا و دلباز/ شیکترین و راحتترین لباس ورزشی رو هم پوشیده👌
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه