دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / تحصیل در خارج / تحصیل در کشور قبرس /

مزایا و معایب تحصیل در کشور قبرس 

شنبه، 28 بهمن 1396
کد خبر: 2877
ساعدنیوز:به دلیل اهمیت موضوع تحصیل در خارج از کشور ساعدنیوز در سری مقالات خود به بررسی شرایط تحصیلی در کشورهای مختلف دنیا می پردازد که درا ین مقاله مزایا و معایب تحصیل در کشور قبرس و جوانب مخ

ادامه تحصیلی در کشور خارجی یکی از دغدغه های دانشجویان و محصلین ایرانی شده است. ولی داشتن آگاهی و کسب اطلاعات لازم و کافی در زمینه شرایط تحصیلی و زندگی در کشورهای مختلف می تواند به ما در انتخاب خوب و متناسب محل تحصیل کمک بزرگی بکند. به دلیل اهمیت موضوع تحصیل در خارج از کشور ساعد نیوز در سری مقالات خود به بررسی شرایط تحصیلی در کشورهای مختلف دنیا می پردازد که درا ین مقاله مزایا و معایب تحصیل در کشور قبرس و جوانب مختلف آن مورد کنکاش قرار خواهد گرفت.

بامزایا و معایب تحصیل در کشور قبرس آشنا شوید

قبرس جزو کشورهایی است که برای ورود به آن ایرانیان نیازی برای اخذ ویزا ندارند و به این دلیل می تواند مکانی ایده آل و مناسب برای دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل باشد. این موضوع می تواند برای همراهان و خانواده دانشجو در کشور قبرس یک مزیت بزرگ باشد زیرا دانشجو و خانواده وی می توانند به راحتی و بدون اخذ ویزا به دیدار یکدیگر بروند.

علاوه بر این، فاصله و مسافت بین ایران و قبرس کوتاه است و زمان سفر با هواپیما 3 ساعت و سی دقیقه می باشد که روند رفت آمد بین قبرس و ایران را راحت کرده و شرایط ماندگار شدن را در این کشور آسان تر می کند. امنیت و آرامش زندگی روزمره در قبرس بالاست و از لحاظ فرهنگی بسیار مشابه ما ایرانی ها هستند که محیط تحصیل را برای دانشجویان ایرانی مناسب می کند. همچنین تعداد دانشجویان ایرانی در این کشور بالاست که می تواند محیطی آشنا برای دانشجویان ایرانی در آنجا باشد.

هزینه های زندگی در قبرس مشابه با ایران است و حتی در بعضی از اقلام و موراد از ایران پایین تر است که این موضوع سبب شده تا فشار مالی بر روی خانواده ها برای تحصیل در خارج از کشور پایین تر بیاید. هزینه متوسط ماهانه برای زندگی مناسب در این کشور بین 200 تا 300 دلار می باشد. هزینه تحصیل نیز پایین بوده و می توانید هزینه های تحصیلی را به صورت اقساط پرداخت کنید ومانند سایر کشورها نیاز به پرداخت یکباره آن ندارید.

دانشگاه های قبرش از اعتبار علمی و جهانی نسبتا خوبی برخوردار هستند و برخی از دانشگاه های آن در ایران نیز مورد تایید بوده که قبل از انتخاب این کشور باید صحت و اعتبار دانشگاه مورد نظر در ایران بررسی شود مخصوصا برای افرادی که قصد بازگشت به ایران بعد از فارغ التحصیلی را دارند.

اکثر دانشگاه های دنیا برای ورد خود از دانشجو مدارک معتبر زبان انگلیسی از قبیل تافل و IELTS  طلب می کنند ولی دانشگاه های قبرس این الزام را ندارند و شما در ابتدا از شما امتحان تعیین سطح می گیرند و در صورتی که نمره مورد قبول را در این امتحان نیاورید به شما دروس پیش نیاز زبان تعلق گرفته که باید آن ها را بگذرانید.

به دلیل اهمیت موضوع تحصیل در خارج ساعدنیوز در این مقاله به بررسی مزایا و معایب تحصیل در کشور قبرس پرداخته و در آینده کشورهای دیگر دنیا را نیز بررسی خواهد کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان