نحوه قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

  دوشنبه، 24 شهریور 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نحوه قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام
چگونه در بیو اینستاگرام از چند لینک استفاده کنیم؟ یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام همواره از آن گلایه دارند، اشتراک‌گذاری راه‌های تماس در بخش بیو پروفایل است چرا که طبق قوانین اینستاگرام، تنها امکان قرار دادن یک لینک در بیو پروفایل وجود دارد.

نحوه اضافه کردن لینک در بیو اینستاگرام

  1. از طریق برنامه اینستاگرام وارد پیج خود شوید
  2. با انتخاب آیکون آدمک یا عکس پروفایل در پایین صفحه سمت راست به قسمت پروفایل خود بروید
  3. قسمت ” Edit Profile” را انتخاب کنید
  4. توضیحات دلخواه را با استفاده از ۱۵۰ کاراکتر یا کمتر بنویسید
  5. یک لینک مختصر به وب سایت خود در قالب yourdomain.com اضافه کنید
  6. با انتخاب علامت @ لینک پروفایل دلخواه خود را به بیو اینستاگرام اضافه کنید
  7. با انتخاب علامت # هشتگ مورد نظر خود را اضافه کنید
  8. با ضربه زدن بر “Done” بیو اینستاگرام خود را ذخیره کنید

توجه: دستورالعمل بالا بر اساس آخرین نسخه اینستاگرام ۳۷.۰ در iOS اعمال می شود. شما می توانید بیو اینستاگرام خود را در وب سایت اینستاگرام با انتخاب گزینه “Edit Profile” ویرایش کنید.

در تصویر زیر می بینید که چگونه اینستاگرام در زمان ویرایش بیو دقیقا مانند زمان اضافه کردن هشتگ به کپشن تصویر، هشتگ های محبوب را به کاربر پیشنهاد می دهد.

تصویر
لینک در بیو اینستاگرام
در این تصویر نیز پروفایل کاربری را می بینید که از هشتگ، لینک پروفایل و وب سایت در بیو اینستاگرام خود استفاده کرده است.
تصویر
لینک در بیو اینستاگرام

گرچه اینستاگرام گزینه هایی برای لینک به صفحات دیگر را درست در زیر عکس پروفایل در اختیار شما قرار داده است، اما به خاطر داشته باشید لینک پروفایل افرادی که مایل نیستند در بیو اینستاگرام دیگران تگ شوند را انتخاب نکنید. بهتر است این فضا را برای اکانت هایی که با لینک دهی پروفایل موافق هستند حفظ کنید.

چرا باید در بیوی خود لینک بگذاریم؟

داشتن لینک در بیو اینستا علاوه بر حرفه ای نشان دادن شما، راهی عالی برای هدایت افراد به سایر پلتفرم هایی است که در آن ها فعالیت دارید. به طور مثال قصد دارید که کاربران پیج خود را به وب سایت خود راهنمایی کنید. برای اینکه راحت تر به آدرس دسترسی داشته باشید و فالوورهایتان بهانه ای برای عدم ورود به سایت شما نداشته باشند، آدرس را به صورت لینک در بیو قرار می دهید.
برخی تصور می کنند که می توانند لینک خود را در کپشن قرار دهند. اما قرار دادن آن در بیو زیباتر و همچنین موثرتر است. علاوه بر بیو، می توان لینک را در استوری هم قرار داد. البته این مورد به شرطی است که فالوورهایتان بیشتر از ۱۰ هزار نفر باشند و اکانت شما تجاری باشد.

چگونه بیش از یک لینک در بیو اینستاگرام قرار بدهیم؟

همانطور که می دانید، اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام به راحتی ممکن است. اما اگر تعداد زیادی فالوور داشته باشید و بتوانید به تعدادی بیش از ۱۰ هزار کاربر برسید، امکان گذاشتن لینک در استوری را هم خواهید داشت. ممکن است بخواهید تعداد لینک بیشتری در بیوی خود قرار دهید. در این صورت می بایست از روش های زیر استفاده کنید.

تصویر

دارای یک سایت شخصی هستید

اگر خودتان دارای یک سایت هستید، برگه ای می سازید و لینک موردنظر را در آن برگه جای می دهید. سپس برگه خود را در بیو قرار می دهید. کاربر می تواند لینک های شما را در بیو ببیند و با کلیک روی هر کدام از آن ها وارد سایت شما شود.

سایت شخصی ندارید

ممکن است سایت نداشته باشید. اگر خودتان سایت ندارید، از سایر سایت ها استفاده کنید. سایت هایی مانند https://lnk.bio که چنین قابلیتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این حالت وارد این سایت می شوید و ثبت نام می کنید. برای ثبت نام هم ۲ روش وجود دارد.

• اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام : ثبت نام از طریق ایمیل

برای ثبت نام با ایمیل کافی است روی گزینه Login via email بزنید. سپس ایمیل را وارد کنید و یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید. از این ایمیل و رمز عبور برای ورود به سایت استفاده می کنید. سپس نام کاربری اینستاگرام را وارد می نمایید تا ثبت نام تکمیل شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (539 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (490 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (227 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (121 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (30 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (10 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به لباس ملکه ای و طلایی شبنم قلی خانی، بازیگر دبی نشینِ سینما+عکس/ انصافا طراحیش خاص و بی نظیره (8 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (7 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند
کشف شربت تریاک و متادون در عملیات پلیس گرمسار
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس