دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

ناهید کیانی: با کامبک قهرمانی پرسپولیس گریه کردم! / دختر نام آور ایرانی پرسپولیسی دو آتیشه از آب در اومد + عکس 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعد نیوز : ناهید کیانی مدال آور ایرانی در المپیک 2024 با حضورش در جسن تولد 60 سالگی تیم پرسپولیس گفت : چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ورزش 3 ، ناهید کیانی دارنده مدال نقره المپیک پاریس در حاشیه جشن 60 سالگی پرسپولیس گفت: سلام به همه، خیلی خوشحالم که اینجام. چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم و همیشه همراه این تیم خواهیم بود.

کیانی درباره هواداری خود از پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس همیشه نشان داده که تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست حتی اگر در جدول شرایط خوبی نداشته باشد. من در بازی با استقلال خوزستان در اردوی تیم ملی بودم و با کامبک پرسپولیس گریه کردم.

ناهید کیانی مدال آور ایرانی در المپیک 2024 با حضورش در جسن تولد 60 سالگی تیم پرسپولیس گفت : چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) ویلای لاکچری و شیک مینا مختاری، همسر بهرام رادان در تفریحات آخر تابستانی در شمال
دورهمی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با خوبان پرورش اندام مازندران در باشگاهی لاکچری +عکس/ کوه عضله در انتظار ویزای آمریکا
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تصویری دیده نشده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در شهربازی و سوار بر تِرَن+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
نگاهی به حضور بازیگران معروف در عروسی دختر اکبر عبدی+عکس/ گوهر خیراندیش و کمند امیرسلیمانی هم بودند
مهران مدیری از این سکانس خنده‌دار تر تاحالا نساخته! 😂
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اول جوانیتونه شاید تو بچگی خیلی غلطا کردید من خودم بچه بودم خیلی چیزا کش میرفتم، میوه میخوردم فرار میکردم +ویدئو😂👌