دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ناصر سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی: معرفی و حمایت از نیروهای شایسته اولویت اول جبهه 

سه شنبه، 10 مهر 1403
کد خبر: 411040
سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی در نشست شورای راهبردی جبهه :سیاست این تشکل مردمی و فرهنگی حمایت از نیروهای شایسته در سازمانهای های دولتی و فرهنگی و آموزشی می باشد.

به گزارش ساعدنیوز،دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی در نشست اعضای شورای راهبردی که با حضور دکتر جراره نماینده مجلس شورای اسلامی از تهران برقرار گردید. سیاست راهبردی این جبهه فرهنگی را شناسای و معرفی نیروهای شایسته. توانمند .با درایت و سلامت به دولت اعلام نمود و اظهار داشتند :تا وقتی از نخبگان و افراد فرهیخته در سطوح بالای مدیریتی استفاده نشود اتفاقی در جریان بهبود وضعیت فعلی رخ نخواهد داد.
سرگزی آموزش و پرورش را دریای از فعالیتهای متنوع علمی آموزشی و تربیتی دانست و اظهار نمودند: اگر مدیریت مناسب و کاربردی و بر اساس شایسته سالاری در انتصابات این حوزه ای مهم واگذار شود شاهد بوجود آمدن اتفاقات خوشایند و مورد نظر مردم و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.
دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی راه رسیدن به جامعه مطلوب و سازمان رشد یافته را از طریق بهره مندی از توانمندیهای درست تشکلهای غیر دولتی دانسته و بیان داشتند :در جوامع پیشرفته نقش تشکلهای مردی پررنگ و تاثیر گذار است و همین باعث رشد خرد جمعی و بالا رفتن میزان حضور و مشارکت مردم در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی و… شده است.
در ادامه دکتر جراره نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار مسرت و گفتگوی مستقیم با دبیران استانها بصورت ویدیو کنفرانس از اعلام آمادگی خویش جهت هر گونه همکاری در حوزه های مورد نظر این مجموعه خودجوش و اجتماعی و فرهنگی بیان نمودند در ادامه چند تن از دبیران استانها به بیان برنامه ها و اقدامات صورت گرفته جبهه در استان خویش پرداخته و گفت و شنو در خصوص راهبرد جبهه فرهنگیان و فرهیختگان در برنا مه های آموزش و پرورش مورد بررسی و مشورت اعضای شورای راهبردی و نماینده مجلس واقع گردید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 10 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
همه چیز درباره‌ی دختران مقام معظم رهبری، سیده بشری و سیده هدی، و همسرانشان/ + عکس داماد و نوه‌های دختری رهبر معظم انقلاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) جانوران زیبایی که از دل سنگ متولد شدند
نگاهی به کیک تولدهای سعید عزت اللهی در روز تولدش +عکس/مبارکاا باشه
(فیلم) سید حسن خمینی: نتانیاهو فکر کرده ما شنگول و منگولیم و خودش گرگ پشت در است!
نگاهی به تغییر ظاهر روسای جمهور ایران بدون عبا و عمامه؛ از جلیقه و پیراهن یقه دیپلمات رهبر معظم انقلاب تا کت و شلوار شهید رئیسی و لباس ورزشی حسن روحانی+ عکس