دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نعیمه اشراقی: به خاطر پدربزرگم ضریب هوشی بالایی دارم 

شنبه، 13 خرداد 1402
کد خبر: 342829
ساعد نیوز: زمان دانشجویی یکی از هم دانشگاهیانم به من می گفت که شما با سهمیه به دانشگاه آمده اید. یک روز که دوباره این حرف را زد، از او پرسیدم پدر شما چه کاره است؟ ناراحت شد و گفت شما به پدر من چه کار دارید؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، سرویس سیاسی فردا: نعیمه اشراقی معاون اسبق مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش و نوه امام خمینی:

بیشتر بخوانید: ژن خوب و حکایت دیگ به دیگ میگه روت سیاه!

زمان دانشجویی یکی از هم دانشگاهیانم به من می گفت که شما با سهمیه به دانشگاه آمده اید. یک روز که دوباره این حرف را زد، از او پرسیدم پدر شما چه کاره است؟ ناراحت شد و گفت شما به پدر من چه کار دارید؟ گفتم فقط سوال کردم. فکر کنم گفت پدرش خشکشویی دارد. یادم نیست دقیقا شغل اش چه بود، شغلی در همین زمینه ها بود. به او گفتم پدر شما خیلی هم محترم و شغل قابل احترام، اما احتمالا از نظر هوشی باید متوسط باشند ولی پدربزرگ من تاریخ را تغییر داده و توانسته یک حکومت شاهنشاهی را به یک نظام جمهوری تبدیل کند. چنین انسانی به لحاظ ضریب هوشی قاعدتا باید در بالاترین سطح باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به سِت ساعت و دستبند فریبا نادری پری سیمای سریال ستایش +عکس/شیک ، خاص ، اعیانی
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «قورباغۀ شکم بادکنکی و گاو بزرگ» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به محل برگزاری جشن تولد سیاستمداران معروف و روسای جمهوری ایران؛ از احمدی‌نژاد و روحانی تا حاج قاسم و پزشکیان + عکس/ از هواپیما تا دفتر کار و کوچه!