دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

در پی خشونت پلیس بر علیه جوان سیاهپوست در کنوشا، میلواکی باکز بازی پلی آف در برابر اورلاندو مجیک را تحریم کرد 

پنجشنبه، 06 شهریور 1399
کد خبر: 99375
بعد از هدف قرار گرفتن جیکوب بلیکز 29 ساله توسط پلیس آمریکا با هفت گلوله و اعتراضات و درگیری ها در کنوشا در ویسکانسین آمریکا، اتحادیه بسکتبال آمریکا سه بازی پلی آف برنامه ریزی شده برای روز چهارشنبه را به تأخیر انداخت. این تصمیم ان بی ای در پی حرکت اعتراضی تیم بسکتبال میلواکی باکز در بایکوت کردن بازی اش در برابر اورلاندو مجیک اتخاذ شد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از الجزیره، پنج روز پیش، پلیس آمریکا طی حرکتی خشن، یک جوان سیاهپوست اهل کنوشا را در ایالت ویسکانسین آمریکا با هفت گلوله هدف قرار داد. جیکوب بلیکز 29 ساله در پی این حادثه، به طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد ولی از کمر به پائین فلج شده است. پخش فیلم شلیک هفت گلوله از سوی پلیس به این جوان آمریکایی با موج اعتراضات در کنوشا و سرتاسر آمریکا همراه شد. در جدیدترین حرکت اعتراضی، تیم مشهور میلواکی باکز که در بازی های اتحادیه بسکتبال آمریکا موسوم به ان بی ای مسابقه می دهد، بازی پلی آف در برابر اورلاندو مجیک را به دلیل تبعیض نژادی و نابرابری های اجتماعی در آمریکا تحریم کرد. اتحادیه بسکتبال آمریکا ان بی ای سه بازی برنامه ریزی شده برای روز چهارشنبه در مرحله پلی آف را به تعویق انداخت.

به گزارش ساعد نیوز، الجزیره خبر داده است که این حرکت اعتراضی به نابرابری اجتماعی و نژادی در آمریکا به لیگ بیس بال نیز رسوخ کرده است و بروورز و سینسیناتی در حرکتی نمادین و اعتراضی بازی خودشان را در روز چهارشنبه در میلواکی را برگزار نکردند. تیم های شاغل در اتحادیه بسکتبال آمریکا ان بی ای هر کدام به طریقی شعارهایی مثل "جان سیاه پوستان مهم است" را در سالن های اختصاصی خودشان به اهتزاز درآورده اند ولی تیم میلواکی باکز به این بسنده نکرده و بازی ها را تحریم کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!