دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نوید محمدزاده از شغل جدید خود رونمایی کرد 

سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399
ساعد نیوز : نوید محمدزاده به جمع بازیگرانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند اضافه شده و در اولین فعالیت تبلیغاتی خود، با یک نشان تجاری مشهور که آب میوه و نوشیدنی تولید می‌کند، همکاری داشته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از شما نیوز، نوید محمدزاده به جمع بازیگرانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می کنند اضافه شده و در اولین فعالیت تبلیغاتی خود، با یک نشان تجاری مشهور که آب میوه و نوشیدنی تولید می کند، همکاری داشته است. نوید محمدزاده در این تبلیغ کوتاه که مدت آن کمتر از یک دقیقه است، از میان جمعیت عکاسانی که تصویر او را ثبت می کنند، از روی فرش قرمز عبور می کند، وارد فضایی مانند اتاق گریم بازیگران می شود و آب میوه می نوشد.

نوید محمدزاده جز تکرار شعار تبلیغاتی آن نشان تجاری در پایان تیزر، دیالوگی در این ویدئو ندارد و فقط در حد چند ثانیه در انتهای ویدئو دیده می شود. به رغم آن که این آگهی خوش ساخت و چشم نواز از آب درآمده، اما هیچ خلاقیت ویژه یا متفاوتی در آن دیده نمی شود و محمدزاده در نقطه شروع فعالیت تبلیغاتی خود، حضور متفاوت و جذابی در یک تیزر نداشته است.

معلوم نیست فعالیت تبلیغاتی نوید محمدزاده ادامه دار خواهد بود یا خیر اما او این روزها که دوران اوج خود در سینما را سپری می کند، کمی زود وارد عرصه تبلیغات شده است. پیشتر ستاره هایی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و نیکی کریمی هم سابقه حضور در تبلیغات را داشته اند.


4 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

ی بهترین بازیگر کشورم زنده باشید
پاسخ
مهناز
4 سال پیش

سلام و بسیار ممنون از کلیپ اجرای دلقک ، جواب بسیار عالی و محکمی بود ، تشکر واقعا شاد شدم ،هنرمند بزرگ
پاسخ
مهناز
4 سال پیش

داداش معلم و جوان دهه ۶۰ هستم و یکبار هم گفتم شما بزرگترین هنرمند زمانه ما هستی حتی بزرگتر از برترین های جهان ، شما نمود ملت کرد هستی وهرحرکت شما الگوست ، حیف که حتی برای میلیاردها تن به خفتی چون تبلیغات بدهی ،بعضی خواهان افول تو هستند که چنین وامیدارندت ، تو تا ابد در اوج‌خواهی ماند اگر....
پاسخ
........😒
4 سال پیش

بس بیکارند ببین کار به کجا رسیده
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه