دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پارلمان ژاپن، نخست وزیر جدید این کشور را انتخاب کرد 

چهارشنبه، 26 شهریور 1399
کد خبر: 101482
پارلمان ژاپن نخست وزیر این کشور را به صورتی رسمی معرفی کرد. به این ترتیب، یوشیهیده سوگا 71 ساله به صورت رسمی به عنوان نخست وزیر جدید ژاپن انتخاب شد. او ریاست حزب اکثریت پارلمان را به دست دارد و پیشتر انتخاب او به عنوان نخست وزیر مسجل شده بود.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از الجزیره قطر، پارلمان ژاپن طی یک رأی گیری در مجلس عوام این کشور به یوشیهیده سوگا سیاستمدار کهنه کار ژاپنی رأی اعتماد داد. به این ترتیب آقای سوگا جانشین شینزو آبه خواهد شد که پیشتر به دلیل مشکلات سلامتی خودش از پست نخست وزیری استعفا داده بود. آقای سوگا قرار است نخست وزیر سومین اقتصاد بزرگ جهان شود. اقتصادی که به دلیل کرونا ویروس از آوریل تا ژوئن با رکود بی سابقه مواجه شده است و 26 درصد افول داشته است. این مشکلاتی است که آقای سوگا باید با آن دست و پنجه نرم کند. کشور ژاپن پیرترین جمعیت جهان را دارد و اقتصادی به بزرگی ژاپن نیازمند نیروی جوان است تا این اقتصاد را به پیش راند. گفته می شود، آقای سوگا علاقه چندانی به حضور در محافل عمومی برای گفتگو با اصحاب رسانه نداشته است ولی بعد از مطرح شدن نخست وزیری اش روابط اش با اصحاب رسانه بهتر شده است.

به گزارش ساعد نیوز، آقای سوگا پیشتر به مدت هشت سال به عنوان دست راست آقای آبه در ژاپن فعالیت کرده اند و به این ترتیب به تمامی مسائل و مشکلات این کشور آگاهی دارند و تحلیل گران معتقد هستند که ایشان می تواند مشکلات کشورش را به خوبی حل کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی