دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نیویورک تایمز: ترامپ 10 سال فرار مالیاتی دارد 

دوشنبه، 07 مهر 1399
کد خبر: 104094
نیویورک تایمز با انتشار مطلبی جنجالی اعلام کرده است که ترامپ باید به اتهام فرار مالیاتی ده ساله مورد تعقیب قضایی قرار بگیرد. نیویورک تایمز مدعی شده است که در پانزده سال اخیر، ترامپ ده سال، از پرداخت مالیات بر درآمد فرار کرده است. داده های فدرال نشان می دهد که در سال 2016 و 2017، ترامپ فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است!ً

به گزارش ساعد نیوز به نقل از الجزیره قطر، در آستانه انتخابات سوم نوامبر سال جاری در آمریکا، رسانه های رقیب هر روز رسوایی های مالی جدیدی را برای تخریب چهره یکدیگر و گرفتن ابتکار عمل به دست، فاش می کنند. نیویورک تایمز با انتشار اسناد مالیاتی رسمی ترامپ نشان داده است که رئیس جمهور آمریکا علیرغم درآمدهای میلیارد دلاری در سال های اخیر، به مدت ده سال مالیات بر درآمد را به دولت پرداخت نکرده است و به بهانه های مختلف، فرار مالیاتی کرده است. نیویورک تایمز مدعی شده است که اگر این اسناد در محاکم قضایی مستقل در ایالات متحده آمریکا مطرح شوند، می توانند حتی زمینه دستگیری ترامپ به عنوان یک قانون شکن را فراهم کنند. ترامپ در توئیتی نوشت که تمام اسناد و اطلاعات جعلی هستند و هدفشان ایجاد حاشیه برای ترامپ هستند. با این حال، اسناد منتشر شده توسط نیویورک تایمز همگی برگرفته از رفرنس مرجع اداره مالیات و دارایی ایالات متحده آمریکا است و دموکراتها بر این باور هستند که این اسناد حتی می تواند زمینه استیضاح رئیس جمهور آمریکا را مهیا سازد.

به گزارش ساعد نیوز، نکته جالب توجه در ادعای مطرح شده توسط نیویورک تایمز این است که ترامپ در 15 سال اخیر، فقط 5 سال مالیات بر درآمد خودش را پرداخت کرده و در الباقی موارد، فرار مالیاتی داشته است. دیگر نکته خنده دار درباره این میلیاردر آمریکایی این است که وی در سال 2016 و 2017 فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)