دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

١۲ نفر از زندانیان سقز به زندان بازگردانده شدند 

شنبه، 09 فروردین 1399
کد خبر: 71901
ساعد نیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان با اشاره به فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز اعلام کرد که در تازه‌ترین آمار ١۰ نفز از فراریان دستگیر و دو نفر نیز خود را تسلیم کرده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان با اشاره به فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز اعلام کرد که در تازه ترین آمار ١۰ نفز از فراریان دستگیر و دو نفر نیز خود را تسلیم کرده اند.

محمد جباری با اشاره به بازگشت ١۲ نفر از زندانی های فراری زندان سقز اظهار کرد: ١۰ نفر از زندانی ها توسط نیروهای نظامی بازداشت شده اند و دو نفر نیز خود را تحویل مراجع داده اند.

وی افزود: افرادی که با رغبت خود را تحویل دهند مشمول ارفاق قانونی می شوند و شامل تخفیفات قانونی درخصوص جرم اصلی نیز می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان تصریح کرد: افرادی که دستگیر می شوند مجازات جرم جدید خود را متحمل می شوند و در خصوص جرم اصلی نیز مشمول هیچ تخفیف قانونی نخواهند شد.

وی با رد شایعه داعشی بودن تعدادی از زندانیان فراری عنوان کرد: هیچ کدام از ۷۴ نفری که از زندان سقز فرار کرده اند زندانی امنیتی نبوده اند.

جباری ادامه داد: تیم های نظامی با مشارکت اداره اطلاعات، پلیس و سپاه تشکیل شده و شاهد بودیم که کمتر از ۲۴ ساعت ١۰ نفر از زندانیان دستگیر شده اند.

وی در پایان یادآور شد: صلاح زندانیان و خانواده های آن ها در این است که در زودترین زمان ممکن خود را تحویل مراجع قانونی دهند تا مشکلات آن ها مضاعف نشود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله