دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

نگاه نزدیک به گوشی رول‌شونده ال‌جی؛ پروژه‌ای که لغو شد +فیلم 

چهارشنبه، 22 تیر 1401
کد خبر: 213282
ساعد نیوز: ویدیویی از گوشی رول‌شونده ال‌جی با نمایشگر گسترش‌پذیر به اشتراک گذاشته شده که ایده طراحی متفاوت آن را به نمایش می‌گذارد، البته این محصول قبل از اینکه وارد بازار شود، پروژه‌اش لغو شد.

ال جی نیز همانند برخی برند های دیگر بازار، البته قبل از تعطیل کردن بخش موبایل خود، توسعه گوشی های هوشمند تاشو با دارای طراحی آینده نگرانه را در برنامه خود قرار داده بود که گوشی رول شونده با نمایشگر گسترش پذیر یکی آن ها بود.

حالا ویدیویی از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می دهد. دستگاهی که بعد از تعطیلی بخش موبایل این شرکت نتوانست در بازار خود را نشان دهد.

باید گفت گوشی های هوشمند تاشو با وجودی که توانسته اند توجه بخشی از کاربران بازار را به خود اختصاص دهند، اما هنوز هم به نقطه اوج و طلایی خود نرسیده اند و طراحی های آینده نگرانه متفاوتی در مورد آنها مطرح می شود.

گوشی رول شونده ال جی

اوایل سال 2021 ال جی برای اولین بار ایده گوشی متفاوتی با نام LG Rollable را مطرح کرد که در واقع دستگاهی با نمایشگر گسترش پذیر بود. طراحی ظاهری این موبایل شبیه گوشی های معمولی بود ولی می توانست ابعادش به اندازه تبلت بزرگ شود.

این ایده را برندهای دیگری از جمله اوپو و TCL و چند برند دیگر دنبال کردند. اما به نظر می رسید که ال جی ایده ای جدی تر و واقعی تر را دنبال می کند و در آن مقطع زمانی که نام این دستگاه مطرح شد، اینطور به نظر می رسید که این گوشی هوشمند در سال 2021 به بازار می آید.

اندکی پس از آنکه نام ال جی Rollable رسما رسانه ای شد، گزارشی منتشر شد که این شرکت پروژه را لغو کرده است. سپس ال جی به سرعت این گزارش را قاطعانه رد کرد.

به فاصله چند ماه بعد، ال جی بخش موبایل خود را تعطیل کرد و توسعه تمامی دستگاه های جدید و در حال توسعه را لغو کرد. ال جی V60 و ال جی Velvet در بین گوشی هایی بودند که در چنین وضعیتی قرار داشتند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !