دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

نگاه نزدیک به نمونه اولیه گوشی‌های سری آیفون 14 +فیلم 

یکشنبه، 22 خرداد 1401
کد خبر: 209086
ساعد نیوز: پس از کنفرانس WWDC 2022، اکنون تمام طرفداران اپل منتظر رویداد معرفی گوشی‌های سری آیفون 14 هستند. تاکنون گزارش‌های زیادی درباره دستگاه‌های این خانواده منتشر شده و حالا در ویدیوی جدیدی، یک یوتیوبر طراحی و تغییرات آن مانند حفره و بریدگی کپسولی شکل جدید را نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب iupdate، در ویدیوی جدیدش نمونه اولیه سری آیفون 14 را با ظاهری واقعی تر نشان می دهد. طبق این ویدیو، مدل پایه آیفون 14 و آیفون 14 مکس تقریبا مشابه نسل کنونی خود خواهند بود. این دو دستگاه همچنان مانند نسل گذشته، با ناچ بالای نمایشگر راهی بازار می شوند. البته آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، امسال جایگزین نسخه «مینی» می شود و برای اولین بار راهی بازار خواهد شد.

تغییرات آیفون 14 پرو و پرو مکس

از سوی دیگر، برای طرفداران گوشی های اپل، آیفون 14 پرو و پرو مکس احتمالا گزینه های جذابی خواهند بود. همانطور که در گزارش های قبلی گفته شده بود و همچنین تصویری از طرح شماتیک آن، غول فناوری در آیفون 14 پرو، ناچ بالای نمایشگر را با حفره و بریدگی کپسولی شکل جایگزین خواهد کرد.

البته مشاهده این تغییر در ماکت آیفون 14 پرو به دلیل عدم وجود نمایشگر امکان پذیر نیست. بنابراین در این ویدیو تغییرات بالای نمایشگر به صورت دقیق نمایش داده نشده، اما به نظر می رسد کاربران تجربه تمام صفحه ای خواهند داشت.

نکته قابل توجه دیگر، اسپیکر مکالمه در بالای دستگاه است که به شیوه جذاب تری نسبت به قبل دیده می شود. اپل سال گذشته با آیفون 13 پرو، اسپیکر مکالمه را به لبه بالایی دستگاه خود منتقل کرد تا باعث شود بریدگی بالای نمایشگر دستگاه کمی کوچک تر به نظر برسد.

نکته دیگری که در ویدیو وجود دارد، برآمدگی بزرگتر دوربین ها در آیفون 14 پرو و پرو مکس است. انتظار می رود تا این دستگاه ها از سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته ای بهره ببرند که 21 درصد بزرگ تر از نسل قبل خواهد بود.

طبق گزارش هایی که تاکنون منتشر شده، کوپرتینویی ها برای سال جاری قصد دارند در تاریخ 13 سپتامبر مصادف با 22 شهریور رویداد معرفی آیفون 14 را برگزار کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان