دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری /

نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی 

چهارشنبه، 27 دی 1402
کد خبر: 371693
ساعد نیوز: هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو از 13 بهمن‌ماه وارد بازار خواهد شد و حالا این دستگاه پیش از عرضه رسمی، در اختیار آزمایش‌کنندگان نشریه‌های حوزه فناوری قرار گرفته است تا اطلاعات جدیدی را از تجربه عملی آن منتشر کنند. در این مطلب، به‌طور خلاصه نظر دو رسانه درباره اپل ویژن پرو را مرور می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از دیجیاتو، انگجت (Engadget) در بررسی کوتاه و عملی خود از هدست اپل ویژن پرو، در قدم اول به تناسب این دستگاه اشاره می‌کند. البته نسخه‌ای که در دسترس این نشریه قرار گرفته است، با داشتن یک بند که پشت سر کشیده می‌شود، با نسخه‌ای که در WWDC 2023 به نمایش گذاشته شد، تفاوت دارد. نویسنده این نشریه یادداشت می‌کند که پس از 15 دقیقه احساس سنگینی را از دستگاه دریافت و پنج دقیقه بعد آن دردهایی را تجربه کرده است.

پس از آن به تجربه جدید هدست اپل برای تایپ اشاره شده است که با صفحه‌کلید شناور خود و پشتیبانی از سیستم‌هایی چون ردیابی چشم، از نظر نویسنده انگجت عملکرد «بسیار خوبی» دارد. به گفته او، تجربه استفاده از این سیستم هرچند مانند صفحه‌کلید واقعی نیست، اما برای عبارات کوتاه انتظارات را برآورده می‌کند. بااین‌حال به گفته آن‌ها، صفحه‌کلید هدست هنوز نیاز به بهبود دارد.

انگجت همچنین یک نسخه بتا از برنامه +Disney را روی هدست آزمایش کرده و طبق گفته منتقد این نشریه، ویژن پرو عملکرد بسیار خوبی در ارائه یک تجربه همه‌جانبه داشته است.

درنهایت یکی از نویسندگان انگجت هرچند از ویژن پرو به‌عنوان یکی از «بهترین و فکرشده‌ترین» هدست‌ها یاد کرده، اما می‌گوید که مایل نیست حتی برای دریافت چنین تجربه شگفت‌انگیزی، ساعت‌ها از یک دستگاه 3500 دلاری استفاده کند.

نظر ورج درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو

ورج (The Verge) نشریه معتبر دیگری است که به‌سراغ اپل ویژن پرو رفته است و توضیح می‌دهد که گذاشتن آن روی سر با سایر هدست‌های واقعیت مجازی مانند متا کوئست (Meta Quest) تفاوت چندان زیادی ندارد. نویسنده این نشریه نیز به مشکلاتی درباره صفحه‌کلید مجازی دستگاه اشاره کرده و همچنین ظاهراً در برخی ژست‌های حرکتی آن نیز مشکلاتی وجود داشته است.

درنهایت «ویکتوریا سانگ»، نویسنده ورج اشاره می‌کند که از زمان نمایش اولیه این محصول تاکنون، همچنان مطمئن نیست که هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن «در دنیای واقعی» چه وظیفه‌ای را ایفا خواهد کرد.

  برچسب ها: اپل هدست

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان