دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

نگاهی به استایل های نسرین جوادزاده (Nesrin Cavadzade)؛ بازیگر خوش تیپ سریال سیب ممنوعه (شاهیکا) 

دوشنبه، 04 مهر 1401
ساعد نیوز: نسرین جوادزاده مدل و بازیگر اهل آذربایجان(باکو) می باشد. او با نقش آفرینی در سریال سیب ممنوعه (بازیگر نقش شاهیکا) به اوج معروفیت رسید. نسرین جوادزاده طی یک رابطه عاشقانه با گوکهان آلکان در زندگی حرفه ای خود جنجالی بزرگ آفرید. در ادامه به استایل های گیرا و دلربای این بازیگر و بیوگرافی اش خواهیم پرداخت. این محتوای جذاب را از دست ندهید.

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر ترکیه

نسرین جوادزاده، در سال ۱۹۸۲ در باکو به دنیا آمد. نسرین وقتی ۱۱ سال داشت، به همراه مادر خود به باکو آمد. نسرین از دبیرستان تئاتر را دنبال می کرد. او حرفه بازیگری را با اولین بازی تلویزیونی در Yersiz Yurtsuz آغاز کرد و سپس در مجموعه های تلویزیونی مختلف از جمله Samanyolu، Ağır Roman Yeni Dünya، Görüş Günü Kadınları و Küçük Ağa و … دیده شد.

Yasak Elma یا سیب ممنوعه، جزو معروف ترین سریال هایی است که نسرین در آن ایفای نقش کرد. نسرین به دلیل مشکل هایی که با کارگردان داشت، قبل از پایان فصل چهارم از این سریال اخراج شد.

رابطه عاشقانه نسرین جوادزاده با گوکهان آلکان

نسرین جوادزاده بازیگر 40 ساله سینمای ترکیه با بازی در سریال «سیب ممنوعه» با گوکهان آلکان 36 ساله آشنا شد. این زوج معروف که پس از جشن نامزدی خود را برای ازدواج آماده می کردند به طور ناگهانی راهشان را از هم جدا کردند. عکس های عاشقانه این زوج همیشه در شبکه های مجازی با بازخوردهای فراوانی رو به رو میشد.

جوادزاده که در ماه های گذشته در پاسخ به این سوال که کی قصد دارد با نامزدش گوکهان آلکان سر سفره عقد بنشیند، گفت: «مادرم هم انقدر از من این سوال رو نمیپرسه! این کارها به قسمت و سرنوشته… ما تاریخی رو برای ازدواج مشخص نکردیم. هروقت مشخص بشه میگم.»

مدتی پس از این ها آلکان، جوادزاده را آنفالو کرد و عکس های مشترک شان را نیز حذف کرد. نکته قابل توجه این بود که نسرین جوادزاده یک ماه بعد نامزد سابق خود را آنفالو کرد!

پس از همه این اتفاقات دلیل جدایی این زوج بازیگر مشخص شد. گفته می شود که این زوج به دلیل طرز فکر متفاوتشان به زندگی و عدم تفاهم از هم جدا شدند. به گفته نزدیکان جوادزاده و آلکان ماه های قبل از جدایی مکرراً با هم دعوا داشته اند، آن ها در جمع نزدیکان خود اظهار کرده اند که دیگر آرامشی در رابطه شان باقی نمانده بوده و اینگونه به عشق خود پایان دادند.

نسرین جوادزاده در مراسم سلام تابستان مجله ال

مراسم سلام تابستان ال به مدت سه روز در بودروم برگزار شد. برند محصولات پوستی yves rocher اسپانسر این مراسم بود. در این مراسم علاوه بر نسرین جوادزاده، افراد مشهوری مثل گامزه ارچل (خواهر هانده ارچل) و آلپ ناوروز هم حضور داشتند.نسرین جوادزاده در مهمانی عصرانه ال، تاپ و دامنی از برند ترک Raisa Vanessa بر تن داشت. تاپ یک طرفه در قسمت حاشیه جزئیاتی به شکل سکه طلایی داشت. دامن پیلی دار هم در قسمت کمر تزئیناتی به رنگ طلایی داشت. این تاپ و دامن ظرافت اندام نسرین را به خوبی نشان می داد. جنس و رنگ پارچه و مینی بودن دامن، متناسب با درس کد و فضای بازی بود که مراسم در آن برگزار می شد.

سبک پوشش کژوال و کلاسیک نسرین جوادزاده

در این بخش به سبک پوشش نسرین جوادزاده مدل و هنرپیشه اهل باکو می پردازیم. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید سبک استایل او کلاسیک می باشد. اکثر استایل های او روزانه و کژوال است. رنگ های مورد استفاده در استایلش بیشتر رنگ های مشکی، قهوه ای، سبز و در کل رنگ هایی کدر و تیره رنگ است. طبق شخصیت شناسی بر اساس رنگ ها افراد با این گونه پوشش بسیار جدی و محافظه کار هستند و خود را فردی دست نیافتنی می دانند.

لباس های لی و جین و استایل اسمارت کژوال نسرین جوادزاده

در اغلب تصاویر و استایل هایی که از جوادزاده منتشر شده می توان به علاقه او به پوشیدن لباس های جین پی برد. لباس هایی که مشخصا نشان دهنده شخصیت بدون ریسک این بازیگر می باشد. در ادامه نگاهی بیاندازیم به جین های خاص این بازیگر. با ساعدنیوز همچنان همراه باشید که هنوز بسیاری حرف نگفته در مورد این بازیگر داریم.

شاهیکا و استایل گیرا

نسرین جوادزاده در سریال سیب ممنوعه شخصیت شاهیکا را بازی کرده که زنی زیبارو اما مکار و حیله گر است و در نقش منفی در این مجموعه تلویزیونی ظاهر شده است. جوادزاده به واسطه نقش جاه طلب و منفی اش با استایل های متفاوتی در این سریال ظاهر شده. لباس های به رنگ مشکی و سبک الگانت گران قیمت و البته استفاده از کفش ها پاشنه بلند چشم مخاطب را خیره می کند و مشخص است طراح لباس به خوبی به هدف خود رسیده و او را به خوبی در نقش شاهیکا فرو برده. میکاپ او اغلب به آرایش چشم ساده و رژ لب قرمز و کرم پودر بی نقص خلاصه می شود. در پایین استایلی از او را مشاهده می کنید که به رنگ مشکیست. رنگ مشکی می تواند تداعی کننده ی جسارت، منحصر به فرد بودن، رمز و راز، دسیسه و قدرت باشد.

امیوارم از این محتوا از سری مقاله های تحلیل استایل نهایت لذت را برده باشید. استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

12 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)