دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نگاهی به عادت جالب خانواده مصطفی پورمحمدی به چیدن سفره هفت سین در فضای روباز و دلباز با رونمایی از خانواده ی شاد آقای کاندیدا+عکس 

دوشنبه، 28 خرداد 1403
ساعدنیوز: مستند مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات 1403 از شبکه یک سیما پخش شد. در مستند این کاندیدا، تصاویری از خانواده مصطفی پورمحمدی نیز پخش شد که در ادامه می بینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مصطفی پورمحمدی در تاریخ 18 اسفند 1338 در شهرستان قم متولد شد. او یکی از روحانیون سیاستمدار ایرانی است که سابقه وزارت در ایران را داشته و هم اکنون مشاور رئیس قوه قضائیه و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز است.

پدر وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان و مادرش یزدی بودند. پدرش در قم خیاط روحانیون بود. عموی او عباس پورمحمدی از روحانیون مشهور رفسنجان و اصغر پورمحمدی رئیس شبکه تلویزیون پسرعموی او است


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
(ویدئو) تا بحال خیاطی یک پرنده خیاط رو از نزدیک دیده بودید؟! / فقط ببینید چجوری تو طبیعت برگ هارو بهم میدوزه😍
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
(ویدئو) عاشقانه‌های اکرم بانو و علیرضا بیرانوند زیر باران در شب‌های دل‌انگیز تابستانی و ویلای فوق العاده لاکچری و باصفا!
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟