دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نگاهی به انگشتر زیبای رهبر معظم انقلاب با نگین عقیق طلایی که در خانه یک سارق پیدا شد+عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
کد خبر: 403122
ساعدنیوز: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تابناک، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چندی پیش در شمال تهران ماشین یکی از مسئولان دولتی به سرقت می‌رود و بعد از تشکیل پرونده در پلیس این پرونده هم همانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: باند 11 نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و… سرقت می‌کردند و تمامی این افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر می‌شوند و ماشین همان فرد مسئول هم در کشفیات محل اختفای این باند 11 نفره پیدا می‌شود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: طبق وظیفه، پلیس با آن فرد تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که خودروی سرقتی اش پیدا شده و برای تحویل به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو، انگشتری که مقام معظم رهبری به وی هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست.

وی بیان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این انگشتر بازجویی سارقان در دستور کار قرار می‌گیرد و سارق در اعترافات خود می‌گوید که در داشبورد ماشین این انگشتر وجود داشته که آن را برای مادرم بردم و الان این انگشتر در خانه نزد مادرم است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند و به آن مسئول تحویل می‌دهند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مروری بر حضور غم‌انگیز بازیگران بر سر خانه ابدی پدرشان؛ از نیوشا ضیغمی و بهرام رادان تا مهران غفوریان و فریبا کوثری+عکس/ روح همگی قرین رحمت الهی باد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نگاهی به عکس سر عقد بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران در محضر+عکس/ از یکتا ناصر و نرگس محمدی تا علی سخنگو و فریبا نادری
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «گربۀ باهوش و دیو احمق»/ با زیرنویس فارسی
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پوریا پورسرخ پنجه در‌ پنجه‌‌‌‌‌‌ی رضا رشیدپور ؛ کُشتی به سبک سوپر استارهای سینمای ایران +عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی