دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به اسکواد فایترهای نوجوان باشگاه کارتالا با مدیریت خواهران منصوریان +عکس/ عجب ژست ترسناکی گرفتن 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: خواهران منصوریان با حضور در برنامه احسان علیخانی به سلبریتی های معروفی تبدیل شدند و دستاوردهای ورزشی گرانبهایشان دیده شد و توانستند در عرصه ورزش پیشرفت های قابل توجهی بکنند. یکی از جذابترین دستاوردهای خواهران منصوریان، تأسیس یک باشگاه حرفه ای ووشو برای دختران نوجوان است. تصویری از اسکواد فایترهای این باشگاه را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سه خواهر منصوریان، ورزشکارانی که در رشته ی ووشو قهرمان هستند. آن ها در خانواده ای فقیر در سمیرم اصفهان متولد شدند. پدر و مادر آن ها کشاورز بودند. آن ها با تلاش خود توانستند به قهرمانی برسند. زمانی که آن ها کوچک بودند، پدرشان به دلیل فقر و تامین هزینه های زندگی، به بهانه ی کار به شیراز رفت و آنجا ازدواج کرد و دیگر بازنگشت.

این خواهران در زمین کشاورزی کار می کردند، به همراه مادرشان نان خانگی می پختند و قالی بافی و نخ ریسی می کردند.

الهه منصوریان، در 30 شهریور 1370 در سمیرم اصفهان متولد شد. وی سومین خواهر ورزشکار منصوریان می باشد. او نیز مانند دو خواهر دیگرش در سمیرم اصفهان متولد شد. الهه از 6 سالگی به همراه دو خواهر بزرگترش «شهربانو» و «سهیلا» سر زمین های کشاورزی اجاره ای، کنار پدر به گندم چینی و چیدن سیب مشغول شدند.

وی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه الزهرا در تهران می باشد که از کار در زمین های کشاورزی وارد رشته ووشو شد و حالا از قهرمانان صاحب نام جهانی است. الهه زودتر از دو خواهر دیگرش به رشته ی ورزشی ووشو پا گذاشت.

دو خواهر دیگرش او را تکنیکی تر از خودشان می دانند و یکی از دلایل ورود آن ها به صحنه ی ووشو حمایت های الهه بود. الهه با مشاهده ی فیلم های بروسلی به ورزش های رزمی به خصوص ووشو علاقه مند شد. و در این مسیر کاملا موفق بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(فیلم) تشویق پزشکیان در مجلس بعد از صحبت های صادقانه او پشت تریبون مجلس / خداوکیلی وقتی از روی کاغذ می‌خونم خودم خرابش می‌کنم ...
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
حضور حامد آهنگی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خواهرش در تهران+عکس/ رابطه صمیمی خواهر و برادری رو میشه تو این تصویر دید😍
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) ماجرای جالب و عجیب عاشق شدن میترا حجار بازیگر، سریال سرزمین مادری/ علت متفاوت ازدواج نکردن وی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تهدید آقای بازیگر برای مهران غفوریان: عکس داخل استخرت رو منتشر می‌کنم +ویدئو