دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

نگاهی به اسکورت سنگین هادی چوپان توسط ماشین های نیروی انتظامی+فیلم/ استقبال باشکوه مردم شیراز از گرگ پارسی 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان به شیراز بازگشت.امروز صبح هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی در میان استقبال مردم وارد شیراز شد و در جمع آنها سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان ، زادهٔ 4 مهر 1366، بدن‌ساز حرفه‌ای کشورمان است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی کشور بوده است. او تنها هم وطن و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

مستر المپیا اولین بار در سال 1965 در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اکنون به یک مسابقه‌ی جهانی تبدیل شده که هرچند بنا بود توسط شهرهای سراسر جهان میزبانی ‌شود، از سال 1999 میزبان ثابت آن شهر لاس وگاس بوده است. ورزشکاران بسیاری از کشورها در این مسابقات شرکت می‌کنند. آرنولد شوارتزنگر که بین سال‌های 1970 تا 1980 هفت بار برنده این مسابقات شد، شناخته‌شده‌ترین قهرمان مسابقات مستر المپیا است. البته سایر بدنسازان از آن زمان رکورد او را پشت سر گذاشته‌اند.

برادران جو و بن ویدر در سال 1946 زمانی که ورزش بدنسازی پس از جنگ در حال رونق بود، فدراسیون بین‌المللی بدنسازان (IFBB) را در مونترال امریکا تأسیس کردند. با‌این‌حال، بدنسازی و مسابقات داوری فیزیکی بدن مردان چیز جدیدی نبود. ورزشکاران در یونان و چین باستان بدنسازی را به صورت رقابت برای بلند کردن سنگ‌های سنگین‌وزن برگزار می‌کردند. در قرن نوزدهم، تعدادی بدنساز در یک سلسله مسابقات ورزشی در اروپا و آمریکا به گشت و گذار پرداختند و در بین تماشاگران محبوب شدند.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زیر ذره‌بین؛ از پذیرایی نورگیر تا گلدان‌های عتیقه گوشه اتاق و تابلوی نقره هنر دست اصفهان+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت منحصر به فرد راننده ایرانی در نگه داشتن جای پارک برای خودش حماسه ساز شد+عکس /خدایا به این شفا نده ما بخندیم🤣
(فیلم) برخورد جالب رهبر انقلاب با دختر بد حجاب در کوه و مراجعه همان دختر به بیت رهبری
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ؛ چیدمانی با سلیقه خاص و دلنشین+ویدیو
نفس بازغی خطاب به شهاب حسینی: 7 ماه پدرم بودید و من چقدر از شما یاد گرفتم قبلا برام شهاب حسینی بودید الان یه تیکه از وجودم هستید
تبدیل پایان نامه به مقاله