دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به استایل عروس های فوتبالی معروف ایرانی در شب عقدشان +تصاویر/ از ناصرخان حجازی و میلاد محمدی تا از علیرضا نیکبخت واحدی و احسان حاج صفی 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیوز: زندگی خصوصی فوتبالیست ها همیشه مورد علاقه هواداران فوتبال در ایران بوده است. در اینجا کلکسیونی از شب عروسی برخی فوتبالیستهای معروف ایرانی را تقدیم شما می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ناصر حجازی دروازبان و مربی مشهور فوتبال اکشورمان بود . او دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه 1350 بود و 2 قهرمانی در جام ملت های آسیا، 1 قهرمانی در بازی های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه دارد. او هم چنین به هم راه تیم استقلال قهرمانی در جام تخت جمشید و جام باشگاه های آسیا را تجربه کرده است.

ضمن آنکه حجازی به عنوان چهل و یکمین دروازه بان برتر قرن بیستم جهان از نگاه فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان، برگزیده روزنامه نیونیشن چاپ سنگاپور به عنوان یکی از 10 برترین گلر جهان در تاریخ 27 فوریه 1980 و جزو 10 بازیکن برتر قاره آسیا در تمامی ادوار مسابقات جام جهانی از نگاه سایت ورزشی و معتبر ESPN FC معرفی شده است. ناصر حجازی دارای رتبه 134 جهان و رتبه دوم ایران با رکورد 837 دقیقه در بسته نگاه داشتن دروازه از نگاه فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان است.

  برچسب ها: عروسی تیم ملی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
فوزیه همسر اول شاه پهلوی: کاخ نشینی در شان ما نیست/ شاه به من خیانت می کرد، با یک سرهنگ ازدواج کردم و دختری به نام نادیا دارم
ترجمه تخصصی کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "بستنی قیفی" را در «پیک‌نیک خانوادگی» پیدا کنند
(فیلم) آتش زدن کفش چرم فاطیما بهارمست، بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت توسط اوستا کفاش / کسی میدونه این کار برای چیه؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به استایل سنتی نفیسه روشن در دبی +عکس/ مانتو اصیل و سنتی خانم بازیگر با طرح فرش ایرانی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(عکس) رونمایی از همسر خوشتیپ مهسا طهماسبی که خیلی به هم میان / سِت زن و شوهری جذابشون حسابی تو چشم میزنه ...
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟