دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌های عاشق پرورش و تناسب اندام+عکس/ از پوریا پورسرخ و امین حیایی تا رضا گلزار و جمشید هاشم پور 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: میل به داشتن اندامی مناسب برای بیشتر مردم واکنشی طبیعی است و هیچ کس از داشتن بدنی زیبا دوری نمی کند. اکثر مردم چه عادی و چه بدن ساز، بدن کلاسیک بدنی است چهارشانه با شانه ها و زیربغل های پهن که البته بالای زیر بغل از پایین آن مهم تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، تمایل به داشتن اندامی مناسب برای بیشتر مردم واکنشی طبیعی است و هیچ کس از داشتن بدنی زیبا دوری نمی کند. اکثر مردم چه عادی و چه بدن ساز، بدن کلاسیک بدنی است چهارشانه با شانه ها و زیربغل های پهن که البته بالای زیر بغل از پایین آن مهم تر است. بالای سینه پر و بالا نگه داشته است. کمرهای به نسبت باریک و عضلات چهارسر ران بیرونی که کمک به X بودن بدن یا V بدن بالاتنه می کند.

این نوع ساختار بدن زیباترین ساختار بدن در دنیاست. (البته نوع ژنتیک در این ساختار نقش به سزایی دارد). این ماجرا در میان بازیگران که میل به نمایش گری هم دارند، پررنگ تر دیده می شود چرا که بدن آنها از طریق رسانه ها در دید جمعیت بیشتری قرار می گیرد.

در یک دهه گذشته بدن سازی به ورزش معروف آدم های معروف هم تبدیل شده است. در این میان برخی بدن سازی را برای ساخت بدن به نیت نمایش گری بدن، برخی برای ساخت بدن با هدف زیباتر شدن بدن و برخی نیز با هدف سلامتی و دوری از سستی بدن کار می کنند. با این نگاه، نگاهی داشته باشیم به بدن و روش بدن سازی آنهایی که بیش از دیگر بازیگران به چشم می آیند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
خلاقیت اُوستا نصّاب در نصب آسانسور 1 نفره مرز ها را جا به جا کرد +فیلم/این مرحله برای کشورهای پیشرفته قفله هنوز
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است