دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به بک گراند گوشی شخصی هادی چوپان +عکس/ گرگ پارسی واقعاً مرد زندگیه چشم بد دور 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان اسطوره پرورش اندام ایران بسیار خانواده دوست است. او سه فرزند دارد و به شدت به همسر و فرزندانش عشق میورزد. در اینجا نگاهی داریم به تصویر زیبای بک گراند گوشی گرگ پارسی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین ضعف‌های هادی چوپان گوش‌هایش بود. او ضعف شنوایی داشت اما هرگز اجازه نداد که این ضعف مانع تلاش های او در زندگی شود. هادی چوپان پیش از شروع حرفه‌ای بدنسازی برای مدتی به ورزش کشتی و بوکس مشغول بود و ضرباتی که در این ورزش‌ها به سرش وارد شد موجب کاهش شنوایی او به 20 درصد شد.

در این ویدیو مشاهده میکنید که هادی چوپان قهرمان محبوب و مردمی مستر المپیا موقع شروع به حرف زدن تپق میزند و همین باعث خنده او میشود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به سفر تفریحی لیندا کیانی به فرانسه و بازدید از موزه لوور / تاریخ کهن ایرانی در قلب اروپا
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به جزئیات کافی شاپ هنری شهاب حسینی با دکوراسیون روستیک به سبک کلبه های چوبی+عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 8 ثانیه "موشی" را که در "آشپزخانه" مشغول دزدیدن خوراکی است، پیدا کنند
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله