دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به چادر گل گلی و روسری بنفش ساده اکرم بانو در حرم امام رضا (ع) کنار طاها و بارانا و علی بیرو +عکس 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: علیرضا بیرانوند همچنان درگیر فسخ قرارداد میلیاردی اش با پرسپولیس تهران است. او در تبریز روزهای درخشانی را سپری می کند و علیرغم دریافت گل از هم تیمی های سابقش در یادگار امام امیدوار است که آمار بهتری را به ثبت برساند. در اینجا عکسی از سفر خانوادگی بیرانوند به مشهد را با شما به اشتراک میگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، باشگاه تراکتور معتقد است که در پرونده علیرضا بیرانوند تمام لوایح خود را ارائه کرده و با توجه به روند پرونده، در آن پیروز خواهد شد. این در حالی است که هفته گذشته شایعاتی در مورد چهار ماه محرومیت و 20 میلیارد تومان جریمه برای این بازیکن در فضای رسانه‌ای منتشر شد که واکنش بسیار تند باشگاه تبریزی و مالک این باشگاه را به دنبال داشت.

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور، در این خصوص می‌گوید: ما اصلا حاشیه در زمینه پرونده آقای بیرانوند حس نمی‌کنیم. یک اختلاف حقوقی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد که روند خودش را طی می‌کند. ضمن احترام به باشگاه پرسپولیس، آنها مدارک خود را ارائه کردند و ما و وکلای آقای بیرانوند هم مدارک خودمان را ارائه کردیم. هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد ما به روند آن احترام خواهیم گذاشت و اگر ما یا باشگاه پرسپولیس اعتراضی داشته باشیم، طبق روند قانونی می‌توانیم اعتراض کنیم و بحث حاشیه‌ای وجود ندارد و بحث حقوقی است.

او در این باره ادامه داد: ما فشار احساس کردیم. نه از طرف باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون بلکه از طرف رسانه‌ها این فشار را احساس کردیم. نه حکمی صادر شده بود و نه چیزی اما برای اینکه رسانه‌ها بخواهند فشار به تیم ما وارد کنند، گفتند حکم صادر شده است. آقای زنوزی هم لطف کردند و مصاحبه کردند و با جواب قاطع خودشان، حاشیه رسانه‌ها را جمع کردند.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا فشاری از بیرون وجود دارد؟ گفت: این موارد کم لطفی‌هایی است که می‌شود. شأن تیم ملی، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و تراکتور بسیار بیشتر از این است که وارد این مباحث شود.

مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور پیش از فسخ بیرانوند با او مذاکره داشته؟ عنوان کرد: ما تمام لوایح را بر اساس قانون دادیم. ما بعد از فسخ تازه وارد پروسه مذاکره با ایشان شدیم. ما حتی زمانی که نقل و انتقالات شروع شد، تصمیم به تیمداری نداشتیم پس چگونه می‌شد مذاکره کنیم؟ ما حتی در بحث نقل و انتقالات عقب بودیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
5 جنگل سرسبز در ایران که دیدنشان خالی از لطف نیست/ اگه اونا آمازون دارن عوضش ما شمالو داریم😍+عکس
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه