دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به چیدمان شیک و مدرن آشپزخانه سیاه و سفید خانه شاهرخ استخری + ویدئو 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: سپیده بزمی، همسر شاهرخ استخری در صفحه مجازی خود ویدئویی از آشپزی به مناسبت جشن هالووین منتشر کرده است که در ادامه مشاهده میفرمایید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، شاهرخ استخری، زادهٔ 14 مهر 1359، بازیگر است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد. وی که به واسطهٔ بازی در این دو سریال‌ شهرت پیدا کرده بود، برای مدت 10 سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

سپیده بزمی پور در صفحه اینستاگرامی خود فعال بوده و از روزمرگی هایشان عکس و فیلم های متعدد منتشر میکند. ویدئویی که مشاهده فرمودید آشپزی او به مناسبت جشن هالووین است.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی