دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به گوشه کنار خانه اروپایی و مدرن سامان قدوس و همسر خارجی اش/ از میوه های اُرگانیک برای تغذیه تا گلدان و شمعدان های مینیمال 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ساعدنیوز: در این تصاویر دکوراسیون کامل منزل سامان قدوس و همسرش والنتینا را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزشی، سید سامان قدّوس زادهٔ 15 شهریور 1372 بازیکن فوتبال سوئدی-ایرانی است که برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.او به تازگی از تیم برنتفورد جدا شده است.

سامان قدوس در 6 سپتامبر 1993 در مالمو سوئد زاده شد. پدر و مادرش اهل اهواز و از ایرانی‌های مهاجر پس از انقلاب اسلامی بودند. او می‌گوید آشنایان زیادی در اهواز و تهران دارد و فرهنگ و سنت‌های ایرانی مانند نوروز و چهارشنبه‌سوری را با خانواده انجام می‌دهد.

قدوس در سال 1396 پاسپورت ایرانی خود را از سفارت ایران در سوئد گرفت. او مطابق قوانین جمهوری اسلامی مشمول «قانون نظام وظیفه» در مورد «فرزندان ذکور مهاجر ایرانی» شده بود. موسی کمالی، رئیس سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در سال 1398 اعلام کرد که او مانند دیگر بازیکنان تیم ملی تا پایان 30 سالگی از خدمت سربازی معاف است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم