دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به گریم پرشین کت زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه +عکس/ اون کوچولوی ناقلا اون وسط چی می گه 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: زهرا گونش یکی از معروفترین سلبریتی های خارجی در فضای مجازی ایرانی است. گونش عضو تیم ملی والیبال زنان ترکیه است. گونش این تصویر جالب را از اوقات فراغت خودش منتشر کرده است. او با یک کوچولوی بانمک بازی میکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، زهرا گونش والیبالیست 24 ساله ی ترکیه ای مدتی است از شهرت و محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی برخوردار شده است. زهرا گونش متولد سال 1999 در ترکیه است. او یک متر و 97 سانتیمتر قد دارد و در پست مدافع میانی بازی می‌ کند.

این والیبالیست از سن 13 سالگی والیبال را شروع کرده است. او در حال حاضر برای تیم والیبال واکیف‌ بانک استانبول بازی می‌ کند و از سال 2018 به عضویت تیم ملی والیبال زنان ترکیه نیز درآمده است.

زهرا گونش در مصاحبه ای در سه کلمه خود را لجباز، نترس و نزدیک به خانه توصیف کرده و گفته بود: والیبال من را رشد داد و باعث شد در زندگی روزمره چیزهای زیادی داشته باشم. به ویژه احساس می کردم که آدم ها به من توجه دارند و از من حمایت می کنند. این باعث شد من بیشتر مستقل شوم.

در ادامه عکسی از زهرا گونش دختر معروف والیبالیست کشور ترکیه را در حال پخش شیرینی باقلوا در میان هم تیمی هایش مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود
رو شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
(عکس خانوادگی) همه چیز درباره همسر و فرزند فائزه دولتی، جوانترین مشاور عارف/ همسر جوانترین بانوی کابینه‌ی پزشکیان کیست و با قالیباف چه ارتباطی دارد؟
نگاهی به ماشین رولز رویس هوش پران شاهین رضایی، رقیب تبریزی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/آرنولد تبریزی سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
ویدیو/ آب‌پاکی "محمدرضا باطنی"، استاد سابق زبان‌شناسی دانشگاه تهران بر زبان فارسی/ در آینده برای کتب حافظ، سعدی و شاهنامه زیرنویس باید اضافه کنید
خلاقیت منحصربفرد و دیدنی راننده آبادانی در تبدیل ماشینش به مهدکودک بازدید میلیونی گرفت+ ویدیو/ انصافا ابتکارش حرف نداره👌
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کارمندان بانک "+ عکس/ دست مریزاد اوستا😍
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
وایرال شدن لبخند دلنشین مسعود پزشکیان هنگام نگاه کردن به چهره رهبر معظم انقلاب در اولین میزبانی دیپلماتیک‌اش+عکس