دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به قیافه حیرت انگیز آلانا دختر کریس رونالدو که کپی برابر اصل جورجینا رودریگز است +تصاویر 

شنبه، 07 مهر 1403
ساعدنیوز: کریس رونالدو و جورجینا بالأخره با هم به صورت رسمی زن و شوهر شدند و پیوندشان را جشن گرفتند. نکته جالب توجه این است که این زوج فوتبالی چندین فرزند دارند. در اینجا عکس دختر کوچک آنها آلانا را با هم می بینیم که شباهت حیرت انگیزی به جورجینا رودریگز دارد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پس از قطع همکاری کریستیانو رونالدو و یوونتوس در تابستان 2021، اخباری مبنی بر علاقه منچسترسیتی برای جذب ستاره پرتغالی وجود داشت. وجود این شایعات باعث شد تا منچستریونایتد برای جذب رونالدو وارد عمل شده و او را به ترکیب اوله گونار سولسشر اضافه کند. سرمربی نروژی سابق شیاطین سرخ که پیش‌تر گفته بود جذب رونالدو «تصمیم درستی بود»، صحبت‌های بیشتری در این مورد مطرح کرده است:

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان 15 سال اخیر فوتبال است. من با او هم‌بازی بودم. او برای منچستریونایتد بازی کرده بود و داشت از یوونتوس جدا می‌شد. نمی‌توانستم اجازه دهیم او راهی منچسترسیتی شود، در غیر این صورت گل‌های بیشتری نسبت به ارلینگ هالندِ فعلی به ثمر می‌رساند. بنابراین با کریستیانو صحبت کردم و او را به منچستریونایتد اضافه کردیم. به نظرم، حضور او در رختکن، پویایی آن را تحت تاثیر قرار دارد.

شاید بازیکنان دیگر احساس اهمیت کمتری داشتند، چون یکی از سوپراستارهای فوتبال دنیا به تیم اضافه شده بود. رونالدو عملکرد خوبی داشت، او در آن سال بهترین گلزن شد، فکر کنم 24 گل به ثمر رساند، اما من 10 هفته بعد از کار برکنار شدم.

کریستیانو رونالدو یکی از حامیان اوله گونار سولسشر به شمار می‌رفت اما باور داشت که منچستریونایتد تحت هدایت مرد نروژی قادر به رقابت با بزرگان لیگ برتر نیست. سولسشر که پیش از حضور رونالدو هم خطر برکناری را احساس می‌کرد، در نهایت در نوامبر 2021 شغلش را از دست داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 07 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شیدا خلیق : مامانم همیشه با اتوبوس و مترو میره اینور اونور واسه همین 2 ساعت و 45 دقیقه زودتر باید بریم ، ناهید مسلمی گرفتارمون کرده😁
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حروف p " را در «میان حروف دیگر» در 6 ثانیه پیدا کنند
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت خنده‌دار جوان اهوازی برای جا دادن فلافل بیشتر داخل باگت حماسه آفرید+عکس/ مغزنیست که معدن طلاست😂
آرنولد درباره فیگورگیری هادی چوپان: فیگور می‌گرفت، لبخند می‌زد طوری که انگار اصلا کار سختی نیست! +فیلم