دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به هنرمندانی که همسر بلاگر دارند از بهرام رادان و شاهرخ استخری تا پژمان جمشیدی/ روزمرگی و همسرداری و بچه‌داری به سبک همسر بازیگران 👌 

یکشنبه، 08 مهر 1403
ساعدنیوز: بلاگری در ایران به سرعت رشد کرده است و همسران این هنرمندان نیز به این سبک روی آورده اند. در ادامه میبینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، چند سالی میشود که با ورود اینستاگرام، تلاش ها برای دیده شدن و کسب درآمد سلبریتی های ایرانی و افراد عادی در این پلتفرم بسیار زیاد شده است. بطوری که رقابت شدیدی میان برخی، برای شهرت و دیده شدن با یکدیگر رخ داده است. حالا همسران آن ها نیز به بلاگری روی آورده اند.

سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال کشورمان و همسر شاهرخ استخری از بازیگران شناخته شده است. این بلاگر در تاریخ 3 دی 1367 در تهران متولد شده است. او از فعالان اینستاگرام است و با مخاطبانش ازطریق استوری ها و پست هایی که منتشر می کند هر روز در ارتباط است.

سپیده بزمی پور در 14 سالگی و در سال 1380 همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد. آنها در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل سکونت گزیدند. پدر و مادر سپیده بزمی پور ساکن بلژیک هستند. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های بسیاری را در کشور بلژیک برگزار کرده است. این بلاگر 2 برادر به نام سعید و امیر دارد که در کشور بلژیک زندگی می کند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در همان بلژیک است و در شعر و موسیقی هم فعال است. این بلاگر به 3 زبان دنیا مسلط است.

نگار فرهمند

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه اینستاگرام و مد و فشن باشید به احتمال زیاد نام نگار فرهمند را شنیده‌اید. بلاگری که به‌تازگی هم به واسطه‌ی ازدواج با پژمان جمشیدی بیش‌تر از او شنیده‌ایم.او به جز بلاگر بودن در زمینه مدلینگ هم فعالیت می‌کند ضمن این‌که در صفحه‌اش ار روزمرگی‌هایش هم می‌گوید و همین صفحه نزدیک به نیم میلیون فالوور و دنبال کننده دارد. او در ترکیه و قبرس و ایران فعالیت می‌کند و برای همین صفحه‌اش برای مخاطبین جذابیت دارد.نگار فرهمند اگرچه خود در اینستاگرام و فضای مجازی شهرت و دنبال‌کننده و البته ثروت دارد، اما این اندازه از شهرت را مدیون ازدواجش با پژمان جمشیدیست.

نگار فرهمند زاده‌ی سال 1368 و در تهران با اصلت بختیاریست. او لیسانس مدیریت تبلیغات و فوق‌لیسانس مارکتینگ از قبرس دارد. در مورد او اطلاعات چندانی در دسترس و نیست و البته او و پژمان جمشیدی هم پس از رسانه‌ای شدن ازدواجشان هیچ‌یک در مورد آن سخنی بر زبان نیاورده و آن را تایید یا تکذیب نکردند.

مینا مختاری

مینا مختاری طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی است. او در اینستاگرام به تبلیغ درباره حرفه اش می پردازد. مینا مختاری پس از اینکه دوران دبیرستان را پشت سر گذاشت در کلاس های بسیاری ثبت نام کرد تا بتواند به طور حرفه ای به عرصه مورد علاقه اش وارد شود. او سرانجام موفق شد فعالیت خود را در عرصه مد و فشن به شکل حرفه ای آغاز و برند خود را راه اندازی کند. میمو Memo نام مزون این بلاگر ایرانی است که مانتوهایی را که طراحی کرده است در آن به فروش می رساند.

بهرام رادان با انتشار پستی در اینستاگرام در تاریخ 13 فروردین 1401 خبر رابطه اش را با مینا مختاری، طراح مد علنی کرد. آنها در تیر 1402 باهم ازدواج کردند. مراسم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان برگزار شد. آنها تصویری را از سفر خود به آفریقا به اشتراک گذاشتند و ازطریق صفحات اجتماعی شان خبر ازدواج شان را به طرفداران خود اعلام کردند. گفتنی است، مینا مختاری پس از ازدواج با بهرام رادان به شهرت و محبوبیتی بیشتر از قبل رسید.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 08 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به سنگ تمام هنرمندان در تبریک تولد بهرام رادان با استفاده از القاب منحصربفرد؛ از لقب جنتلمنِ ترلان پروانه و آدم حسابیِ رضا صادقی تا خوشتیپ و هنرمندِ علی ضیا+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) تصاویری از دیدارهای خصوصی سید حسن نصرالله با رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی ولی ساده حضرت آقا
ویدیوی خاطره‌انگیز از تمام آنچه بچه‌های دهه 50 و 60 باهاش تجربش کردند و دیگر هرگز برای هیچ نسلی تکرار نشد
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به حلقه ازدواج ظریف و مینمیال اما اَلماس نشان مینا مختاری +عکس/ خاص و باکلاس
(عکس) قاب عکس‌هایی معنادار در دفتر کار شخصی سید حسن نصرالله در لبنان / عشق واقعی به این میگن ...