دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به هودی سیاه مارک دار علیرضا جهانبخش با طرحی زیبا از یک قوی سفید +تصاویر/ شاهزاده ایرانی قید آمدن به فوتبال وطن را زد؟ 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: علیرضا جهانبخش یکی از ستاره های تیم ملی است که در فصل جدید، بدون تیم مانده است. او علیرغم پیشنهادهای جذاب از ایران تصمیم گرفت در اروپا بماند ولی در قاره سبز نیز کسی مشتری او نبود. در اینجا نگاهی داریم به هودی زیبای این ورزشکار.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، همیشه در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات اتفاقات مهمی رخ می‌دهد. جایی که تیم‌ها بعد از انجام بازی‌های تدارکاتی به نقاط ضعف خود پی می‌برند. بر همین اساس است که آنها تلاش خود را برای پوشش نقاط ضعف خود انجام می‌دهند و در نهایت سراغ بازیکنانی می‌روند که در بازار آزاد هستند و هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. به همین دلیل است که در روزهای پایانی، جابه‌جایی‌های عجیب و غریبی رخ می‌دهد و در چند دقیقه اخبار متفاوتی از نقل و انتقالات بازیکنان مشهور می‌شنویم.

در تابستان داغ نقل و انتقالات 1403 هنوز برخی از بازیکنان مشهور فوتبال ایران تیم خود را انتخاب نکرده و عنوان بازیکن آزاد را با خود به یدک می‌کشند. ستاره‌هایی نظیر علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد و حتی عارف غلامی. قرارداد این بازیکنان با باشگاه‌های قبلی به پایان رسیده و طرفین برای همکاری مجدد به توافق نرسیده‌اند. به همین دلیل آنها در بازار آزاد هستند و برای انتقال به تیم جدید نیاز به دریافت رضایتنامه ندارند. به هفته‌های پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و این چهار بازیکن مشهورترین مهره‌هایی هستند که هنوز نمی‌دانند فصل بعد پیراهن چه تیمی را بر تن خواهند کرد. با هم مرور می‌کنیم اتفاقاتی که برای آنها در نقل و انتقالات رخ داد و پیشنهادهایی که به دست‌شان رسید اما با پاسخ منفی‌ آنها مواجه شد. آنها روی هم 5 میلیون و 750 هزار یورو در بازار ارزش دارند؛ یعنی مبلغی در حدود 400 میلیارد تومان فعلاً روی هوا است.

سامان قدوس

بدون شک یکی از مطرح‌ترین بازیکنانی که نه تنها در فوتبال ایران بلکه در لیگ انگلیس هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده، سامان قدوس است. هافبک بازیسازی که بعد از 4 سال از برنتفورد جدا شد و الان حدود 2 ماه است که پیشنهادهای خود را رد می‌کند تا شاید بتواند دوباره در لیگ برتر مشتری پیدا کند. ابتدای فصل نقل و انتقالات از ساوتهمپتون به عنوان باشگاه خواهان قدوس نام برده شد اما گویا انتقال به نتیجه نرسید و سامان هم ترجیح داد منتظر بنشیند تا شاید پیشنهادهای بهتری به دستش برسد. استقلال از لیگ ایران و مالمو از لیگ سوئد تیم‌های خواهان قدوس بودند اما سامان به آنها پاسخ منفی داد. حالا شنیده می‌شود در صورت عدم ارائه پیشنهادی جدید، شاید قدوس به زادگاه خود برگردد و پیراهن مالمو را بپوشد. ارزش این هافبک 30 ساله در بازار نقل و انتقالات 2 میلیون یورو است.

علیرضا جهانبخش

یکی از بازیکنان خوب ایران در جام ملت‌های آسیا و کاپیتان فعلی تیم ملی 3 سال عضو فاینورد بود اما در پایان فصل 2024-2023 اردی‌ویزه از این تیم جدا شد. قرارداد علیرضا با فاینورد تمام شد و طرفین برای ادامه همکاری به تفاهم نرسیدند. از آن روز به بعد بحث‌های بسیاری در مورد تیم بعدی جهانبخش مطرح شد اما کاپیتان تیم ملی هنوز با باشگاهی برای امضای قرارداد به توافق نرسیده. از هلاس ورونا در سری آ ایتالیا، ویتسه و آلکمار در هلند و یک تیم آلمانی به عنوان مقصدهای احتمالی جهانبخش یاد می‌شود اما بحث بازگشت احتمالی او به فاینورد را هم نباید فراموش کنیم. گویا مذاکراتی صورت گرفته تا شاید جهانبخش یک فصل دیگر در فاینورد بماند که البته هنوز چیزی قطعی نشده. استقلال و پرسپولیس هم به دنبال جذب جهانبخش بودند اما به نتیجه نرسیدند. ارزش او در بازار نقل و انتقالات 3 میلیون یورو است.

کریم انصاری‌فرد

بعد از یک سال بازی برای اومونیا نیکوزیا، کریم انصاری‌فرد تصمیم گرفت برای فصل 2024-2023 فوتبال اروپا بار دیگر به یونان برگردد و این بار پیراهن آریس سالونیکی را بر تن کند. آریس باشگاه متوسطی در سوپرلیگ یونان است که با کریم قرارداد یک ساله امضاء کرد و حالا که فصل به پایان رسیده تعهد طرفین هم تمام شده. بر همین اساس انصاری‌فرد بازیکن آزاد است اما به هر قیمتی نمی‌خواهد قرارداد جدید امضاء کند. او به تمام پیشنهادهای ایرانی‌اش پاسخ منفی داد؛ پیشنهادهایی از استقلال، پرسپولیس و تراکتور. با توجه به حضور خانواده انصاری‌فرد در یونان، او علاقمند است شانس خود را برای انتخاب تیمی جدید در این کشور امتحان کند و به همین دلیل منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات نشسته تا شاید مشتری خوبی برای جذب او اقدام کند. قیمت حدودی کریم 34 ساله در بازار 450 هزار یورو تخمین زده می‌شود.

عارف غلامی

بخش اعظمی از فصل قبل را بدون تیم سپری کرد اما در هفته‌های پایانی به لیگ بوسنی رفت و برای ولژموستار به میدان رفت. غلامی که چند فصل در عضویت استقلال بود، بعد از چند ماه بازی در لیگ بوسنی به تیم ملی هم دعوت شد و مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. در فصل نقل و انتقالات تابستانی اخبار مختلفی مبنی بر انتقال غلامی به تیم‌های مختلف شنیده شد. او از لیگ‌های برزیل و ازبکستان پیشنهاد بازی دریافت کرد اما به همه آنها پاسخ منفی داد. پیشنهاد برزیلی برای سری ب بود و درخواست ازبک‌ها لیگ برتری. در روزهای اخیر اما بحث‌های بسیاری هم در مورد انتقال احتمالی غلامی به تراکتور شنیده شد که هنوز به سرانجام نرسیده است. غلامی با توجه به اینکه بازیکن آزاد است می‌تواند حتی بعد از شروع فصل و به عنوان سهمیه فیفا هم پیراهن تیم جدیدی را بر تن کند. ارزش او در ترانسفرمارکت حدود 300 هزار یورو است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به حضور بازیگران در کافه رستوران سنتی شهاب حسینی در لواسان؛ از ریما رامین فر و همسرش تا رضا صادقی+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو
نگاهی به خلوت عاشقانه ی زهرا گونش با دوچرخه ی رنگی اش در دل جنگل / طبیعت گردی به سبک ستاره 2 متری والیبال ترکیه + عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
رهبر انقلاب : راه طولانی پیمودید و حسینیه ما را از رایحه دل‌های ولایت‌مدارتان معطر کردید ؛ سلام مرا به بوشهری‌ها برسانید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی