دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه عمارت لاکچری لوکاس ژائو مهاجم پرتغالی پرسپولیس در سرزمین مادری رونالدو +تصاویر/ من عاشق اون مبلمان راحتی زیر پلاژ شدم 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعدنیوز: باشگاه پرسپولیس از لوکاس ژوائو به عنوان بازیکن جدید خود رونمایی کرد. در اینجا تصاویری از ویلای گرانقیمت این بازیکن پرتغالی در کشورش را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، لوکاس ژوائو، مهاجم بلندقد آنگولایی که فصل قبل در تیم ام‌صلال قطر توپ می‌زد پس از مذاکرات مثبت و توافق با مدیران باشگاه، دقایقی پیش قرارداد خود را به صورت اینترنتی با پرسپولیس امضا کرد. بدین ترتیب و طبق اعلام مدیرعامل باشگاه مبنی بر جذب مهاجم طی 48 ساعت، این اتفاق عملی شد و کارهای اداری این بازیکن برای اضافه شدن به لیست آسیایی نیز در اسرع وقت انجام می‌شود‌.

ژوائو، سابقه بازی در تیم‌های ناسیونال پرتغال، شفیلدونزدی، بلکبرن و ریدینگ انگلیس و شانگهای پورت چین را نیز در کارنامه دارد.

این مهاجم که بیشتر دوران بازیگری خود را در سه تیم انگلیسی ذکر شده و چمپیونشیپ انگلیس طی کرده، علاوه بر سابقه گلزنی به آرسنال در جام اتحادیه، حضور بین 5 گلزن برتر لیگ دسته یک انگلیس را هم در سال 2021 تجربه کرده است.

ژوائو در سال 2023 به شانگهای پورت پیوست و با این تیم قهرمان سوپرلیگ چین شد.

لوکاس ژوائو پس از بازی برای تمام رده‌های سنی تیم ملی پرتغال و حتی انجام دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور در سال 2022 ملیت خود را تغییر داد و از آن زمان برای تیم ملی آنگولا به میدان می‌رود.

قرارداد ژوائو با پرسپولیس یک ساله است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 20 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
غوغای خوانندگی کارگر ذغال سازی با آهنگ «ابر می بارد» همایون شجریان +فیلم/ این صدا از بهشت اومده😍
ترجمه تخصصی کتاب
سلفی آئینه ای کیسان دیباج در باشگاه برای به رخ کشیدن عضلات و بدن ورزشکاری+عکس/ موی بلند به سهراب سریال از سرنوشت نمیاد موافقین؟
هدیه‌ای که مظفرالدین شاه به ماری کوری، بزرگترین دانشمند زن جهان داد و او هدیه رو باز نکرده پس فرستاد!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به میوه آرایی دلبرانه آیتک سلامت رقیب تبریزی زهرا گونش با همراهی نوای زیبای تار ایرانی +فیلم/ دلم برای اون اسلایس های هندونه غش کرد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به بازیگران و هنرمندان مشهوری که در مراسم خاکسپاری جمشید مشایخی حضور داشتند/ از لیلا حاتمی تا لاله اسکندری+عکس
محمدجواد ظریف: اگر رهبری نبود تیکه بزرگ من گوشم بود؛ تنها عضو دولت چهاردهم هستم که خودم و همسرم اجازه ورود به آمریکا و کانادا رو نداریم+ویدیو
مازیار لرستانی: خواهشا من را سوژه فروش محصولاتتان نکنید، من هرگز با کسی ازدواج نکرده ام نه در زمان شهره و نه در زمان مازیار