دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به جواهرات لوکس و قیمتی دست جورجینا همسر کریستیانو رونالدو/ دستات وقتی با یه فوتبالیست پولدار و معروف ازدواج میکنی! +عکس 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این تصویر جواهرات دست جورجینا همسر کریستیانو رونالدو را که شامل انگشتر و دستبند جواهر و ساعتی قیمتی هست را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جورجینا رودریگز در 7 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد، او در سال 2019 فاش کرد پدر 69 ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی های کوکائین بوده که ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. 168 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد.

فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می باشد. در نوجوانی فشار اقتصادی زیادی را احساس می کرد به نحوی که در نوجوانی به عنوان پرستار کودکان مشغول کار می شود اما در کنار آن به ورزش و باله می پرداخت و هرگز رویا های خود را فراموش نمی کرد.

جورجینا رودریگز در ژوئن 2016 با کریستیانو رونالدو در مادرید ملاقات کرد. در حالی که برخی منابع می گویند که رونالدو ابتدا رودریگز را در گوشه VIP در یکی از محله های مادرید دید و نگاهی علاقه مند به او انداخت، برخی دیگر معتقدند که این دو نفر زمانی که کریستیانو برای خرید لباس های تابستانی به فروشگاه گوچی آمد، جایی که جورجینا در آن زمان در آنجا بود، با هم ملاقات کردند.

احساس جورجینا به رونالدو: من واقعا خوش شانس هستم که همسر بهترین فوتبالیست تاریخ شدم، زمانی که کریس در زمین است حسابی احساساتی می شوم او واقعا بی رقیب است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
نگاهی به باغ ویلای مجلل و لوکس عروسی رضا گلزار و همسرش آیسان بانو با گل آرایی های منحصر به فرد و شیک+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
همه هنرمندان و بازیگران ایرانی که تخت جمشید را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کردند/ از نرگس محمدی و همای سریال پایتخت تا الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران+عکس
با اختلاف خوش شانس ترین راننده تمام تاریخ ایشونن +فیلم
خلاقیت اُوستا نصّاب در نصب آسانسور 1 نفره مرز ها را جا به جا کرد +فیلم/این مرحله برای کشورهای پیشرفته قفله هنوز
رونمایی از مسعود هارونی رقیب عراقی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر مستر المپیا برازندشه
نگاهی به مراسم عروسی زهره حمیدی بازیگر تازه درگذشته سینما+عکس/ چقد دلنشینه این قابشون ، روحشون شاد
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو