دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نگاهی به خانه ساده و قفسه دکوری با ظروف اصیل ایرانی آذری جهرمی وزیر ارتباط جوان پیشین؛ حضور خانواده سیاستمدار در کنار مهمان خاص 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
ساعدنیوز: تصویری از خانه شخصی محمدجواد آذری جهرمی را مشاهده می کنید که آقای روحانی مهمان خانه شان بوده است. در این عکس پشت سر مهمانلن قفسه دکوری خانه آقای جهرمی به چشم میخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ 25 شهریور 1360) سیاستمدار ایرانی است که در دولت دوازدهم سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده داشت.

وی دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال 1384 به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از 1388 تا 1393 مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود. او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از 1395 تا 1396 به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.

وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب 1357 متولد شده‌است. آذری جهرمی وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی در زمان قطع اینترنت با هدف کشتار آبان 98 ایران بود.

در روز جمعه 1 آذر 1398 وزارت خزانه‌داری آمریکا محمدجواد آذری جهرمی را به دلیل اعمال قطع گسترده اینترنت در ایران، به فهرست تحریم‌ها افزود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟