دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به کشتی 80 میلیون دلاری مایکل جردن که دارای امکانات رفاهی مانند سینما، سالن غذاخوری، زمین بسکتبال و سالن بدنسازی است/ یک شهر کامل شناور روی آب ها +عکس 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ساعد نیوز: در این تصاویر کشتی 80 میلیون دلاری مایکل جردن که دارای امکانات رفاهی مانند سینما، سالن غذاخوری، زمین بسکتبال و سالن بدنسازی است را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مایکل جردن، یکی از ستارگان افسانه‌ای NBA ، به لطف قراردادهای میلیونر خود با شرکت‌هایی مانند نایک و سرمایه‌گذاری‌هایش در کسب‌وکارهای مختلف از مهمان‌نوازی، خودروسازی گرفته تا شرکت‌های فناوری، بر اساس گزارش فوربس ، ثروتی به ارزش 1.6 میلیارد یورو دارد.

برای مایکل جردن قایقرانی در دریاهای آزاد از سرگرمی های بزرگ او است و می توان او را در حال شرکت در مسابقات ماهیگیری و لذت بردن از تعطیلات آرام در قایق بادبانی 80 میلیونی خود به نام Joy مشاهده کرد که می تواند هر هفته با 840000 دلار اجاره شود.

این کشتی چشمگیر بیش از 230 فوت طول و 10 فوت عرض دارد و طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند هشت کابین، جکوزی سرپوشیده، سینما، اسپا و منطقه غذاخوری را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های «جوی» می‌توان به غرفه مالک، سوئیت پنت‌هاوس، دفتر شخصی، و تراس با چشم‌اندازهای خیره‌کننده اقیانوس اشاره کرد. این قایق تفریحی که منعکس کننده سبک زندگی ام جی است، حتی دارای زمین بسکتبال و سالن بدنسازی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
تبدیل پایان نامه به مقاله