دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به کیک تولدهای سعید عزت اللهی در روز تولدش +عکس/مبارکاا باشه 

سه شنبه، 10 مهر 1403
ساعدنیوز: سعید عزت اللهی از محبوب ترین فوتبالیست های کشورمان هست که افتخارات زیادی در تیم ملی برای ایران عزیزمان کسب کرده است. امروز 10 مهر ماه به مناسبت تولد این فوتبالیست عزیز تصاویری از تولد ایشان را جمع آوریکرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش فوتبال متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی است که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند و حالا بازیکن تیم ملی و لژیونر کشور دانمارک می باشد. سعید عزت اللهی فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد.

پدر سعید عزت اللهی، نادر عزت اللهی از فوتبالیست ها و مربیان پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی و مادرش خانه دار می باشد. سعید عزت اللهی یک خواهر به نام ساغر دارد که بلاگر بوده و در صفحه مجازی خود از فعالیت های روزمره اش عکس و کلیپ هایی منتشر می کند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 10 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیوی جگرسوز از ‌سفره‌های عزای زحمتکشان معدن طبس و حال اشکبار خانواده‌های عزادارشون
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
عاشقانه ترین سکانس سریال شهرزاد در ماه عسل شهرزاد و فرهاد / گر بَرکَنم دِل از تو و بَردارم از تو مِهر ، آن مِهر بر که اَفکَنم آن دل کجا بَرم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
کریس کورمیر قهرمان مستر المپیا: کمر باریک بهروز تابانی مرا به حیرت وامیدارد؛ اگر او برخی ضعف هایش را جبران کند یقیناً قهرمان استیج میشود
نگاهی به اتاق مطالعه و قفسه های پُر کتابخانه پسر ارشد مسعود پزشکیان/ صندلی پلاستیکی ساده، نوار کاست ها و جانمازی مخمل جلب توجه کرد+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی