دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به مازراتی لوکس و آخرین مدل مهدی ترابی، ستاره تیم ملی در ایران/ چه امکانات درجه یکی داره+عکس 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ساعدنیوز: مهدی ترابی مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس مازراتی گرکال 2023 وارد کشور کرده است که درباره سرنوشت پلاک این ماشین اطلاعی در دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، گرکال جدیدترین محصول مازراتی پس از عرضه مدل اسپرت لوکس MC20 است که به تازگی وارد بازار خودرو شده است.

مشخصات فنی این خودرو:

مازراتی گرکاله در سگمنت کراس‌اوور قرار دارد و در طبقه بندی محصولات مازراتی، یک رده پایین‌تر از مازراتی لوانته قرار خواهد گرفت. مازراتی گرکاله در بازار جهانی رقیب نزدیک پورشه ماکان خواهد بود. مازراتی گرکاله با یک موتور شش سیلندر خورجینی به دست مشتریان خواهد رسید.

گرکاله نام یک باد مدیترانه‌ای است که مازراتی آن را برای نام‌گذاری اتومبیل خود برگزیده است. این خودرو از سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. نکته جالبی که نظر منتقدان را در مورد مازراتی گرکاله به خود جلب کرده است، طراحی قسمت جلویی این خودرو است که شباهت بسیاری به فورد پوما دارد و گویا با یک فورد پوما بزرگتر و لوکس‌تر مواجه هستیم. طراحان مازراتی سعی کرده‌اند با افزودن کیت بدنه به این خودرو، ظاهر گرکاله را از فورد پوما تمایز دهند.

پیشرانه V6 سه لیتری مشترک با مازراتی MC20، زیر کاپوت گرکاله قرار دارد و قدرت بخش این خودرو است. این موتور 523 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس هشت سرعته ZF نیز وظیفه رساندن قدرت به چرخ‌ها را در گرکاله برعهده دارد. شتاب صفر تا صد رسمی مازراتی گرکاله، 3.8 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به 285 کیلومتربرساعت بالغ خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در آماده‌شدن برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ پدر من زحمت نکش خود پشه با دیدن آلت قتل فرار می‌کنه😂
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !