دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به مجموعه ای از کیف های گران قیمت و شیک آنتونلا همسر مسی از هر طرح و رنگی / آنتونلا روی دست جورجینا بلند شد + عکس 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعد نیوز : مجموعه عکس هایی از پست های اینستاگرامی آنتونلا همسر مسی فوتبالیست معروف را مشاهده می کنید که تصاویری از کیف های گران قیمت و شیک بانو را در اختیار شما قرار می دهیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، آنتونلا روکوزو این زن 34 ساله آرژانتینی، که بیش از 23 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، ماه گذشته و با شروع جام جهانی، برای حمایت از معشوق دوران کودکی خود به قطر رفت.

اگرچه مسی در دوحه شروع خوبی نداشت، اما این فوق ستاره بین‌المللی در طول تورنمنت خوش درخشیده و با زدن پنج گل مشترکا بهترین گلزن این دوره از جام جهانی تا به اینجاست.

زندگی لاکچری فعلی آنتونلا با مجموعه طراحان مد خاص خودش و دوستان صمیمی‌اش که حالا عمدتا همسران فوتبالیست های مشهور دنیا هستند، با دوران کودکی او در شهر روزاریو، در استان مرکزی آرژانتین یعنی سانتا فه فاصله زیادی دارد.

او هیچ ایده‌ای نداشت که بتواند به مغز متفکر برند میلیارد دلاری لیونل مسی تبدیل شود که بقیه ازجمله دیوید و ویکتوریا بکهام و حتی رقیب دیرینه‌اش کریستیانو رونالدو و نامزدش، جورجینا رودریگز را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

آنتونلا روکوزو حالا نه تنها احتمالا مشهورترین زن در آمریکای جنوبی، بلکه یک بشردوست، اینفلوئنسر مولتی میلیونر، دارنده لیبل مُد کودکان و دوستدار حیوانات است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت منحصربفرد و دیدنی راننده آبادانی در تبدیل ماشینش به مهدکودک بازدید میلیونی گرفت+ ویدیو/ انصافا ابتکارش حرف نداره👌
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدئو) خیانت بزرگ این خلبان ایرانی در جنگ تحمیلی 8 ساله!/ چه چیزی او را به چهره ای منفورتر از صدام تبدیل کرد؟!
نگاهی به موتور هوش پران هادی چوپان، گرگ پارسی/ تغییر چهره هادی چوپان با ریش و سیبیل سامورایی+عکس
وایرال شدن لبخند دلنشین و ادامه‌دار مسعود پزشکیان هنگام نگاه کردن به چهره رهبر معظم انقلاب در اولین میزبانی دیپلماتیک‌اش+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پربازدیدترین سکانس غلامرضا نیکخواه/ سرتعظیم جانانه و خنده‌دار غلامرضا نیکخواه در مقابل پول و ثروت/ به نظر شما علم بهتر است یا ثروت؟ +ویدئو
سوژه شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
(ویدئو) شاد ترین و خنده دارترین مجلس ختم جهان!/ مراسم خاکسپاری مرد ایرلندی خبرساز شد!
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم