ساعدنیوز
ساعدنیوز

نگاهی به استایل های جنجالی مراسم مت گالا 2023؛ بزرگترین شب مد جهان با تم جذاب

  چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
نگاهی به استایل های جنجالی مراسم مت گالا 2023؛ بزرگترین شب مد جهان با تم جذاب
ساعد نیوز: مراسم مت گالا 2023 هم مثل همیشه شاهد حضور سلبریتی ها با استایل و لباس های عجیب و غریب بود؛ از دامن پوشیدن پدرو پاسکال با رنگ قرمز گرفته تا استایل عجیب ریحانا باردار. در ادامه نگاهی به استایل جذاب سلبریتی ها در مراسم مت گالا 2023 خواهیم انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مراسم مت گالا مهم‌ترین رویداد در بخش مد و فشن است که هر ساله در اولین دوشنبه ماه مه در نیویورک برگزار می‌شود. مراسم مت گالا 2023 (Met Gala 2023) در موزه متروپولیتن هنر نیویورک برگزار شد. این رویداد یکی از ایونت های مهم طراحان مد است که در اولین دوشنبه ماه مه هر سال برگزار می‌شود. هدف از برگزاری ایونت مت گالا جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انستیتو طراحی لباس (Costume Institute) است.

موضوع مت گالا 2023 «کارل لاگرفلد»

خط زیبایی است، در ادای احترام به طراح افسانه ای که در سال 2019 درگذشت. مانند سال های گذشته، اندرو بولتون، متصدی موسسه لباس، مسئول این نمایشگاه است - که به گفته او یک نمایشگاه نخواهد بود. گذشته نگر سنتی» – در حالی که آماندا هارلچ، که سال ها از نزدیک با لاگرفلد کار می کرد، مشاور خلاق نمایش است. به درستی، کد لباس امسال مت گالا «به افتخار کارل» است – با مهمانان زیادی که احتمالاً از میان آرشیوهای بزرگ مدیر خلاق در Chanel، Fendi، Chloé، Balmain، Patou و برند همنام خود، انتخاب می‌کنند.

چه کسی میزبان مت گالا 2023 است؟

در 18 ژانویه، ووگ اعلام کرد که میزبانان 2023 آن پنه‌لوپه کروز، میکالا کوئل، راجر فدرر، دوآ لیپا و آنا وینتور از ووگ هستند که به‌عنوان رئیس مشترک رسمی شب فعالیت می‌کنند.

ریحانا، این خواننده در آخر هفته عکسی از خود را در یک مجموعه پر سیاه و سفید (با کلاه و عینک های تیره با قاب در Cهای دوتایی لوگوی شانل) منتشر کرده بود . او همه ما را در حدس زدن نگه داشت، زیرا آخرین کسی بود که وارد شد - بعد از ساعت 10 شب.

. نیویورک (AP) - سال گذشته، 275000 گل رز صورتی روشن برای تزیین موزه هنر متروپولیتن برای مت گالا، بزرگترین شب مد و یکی از بزرگترین تمرکز قدرت ستاره در همه جا، لازم بود.

باید دید که تالار بزرگ موزه در روز دوشنبه چگونه تزئین می شود، اما یک چیز مورد بحث نیست: کسانی که وارد آن می شوند تماشایی به نظر می رسند. موضوع بر روی طراح فقید کارل لاگرفلد متمرکز است که در حرفه طولانی خود در Chanel، Fendi و جاهای دیگر، نشانی محو نشدنی بر مد لوکس گذاشت. این موضوعی است که بدون بحث نیست - لاگرفلد به خاطر اظهارات جنجالی در مورد همه چیز از #MeToo گرفته تا بدن های انحنادار معروف بود.

جذاب ترین استایل سلبریتی ها در مت گالا 2023

جنا

کیم کارداشیان

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

جرد لتو

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

کایلی جنر

مت گالا

ورساچه

کندال جنر

مت گالا

جی جی حدید

ریحانا

بیلی آیلیش

مت گالا

آنا وینتور

لیزو

مت گالا


  دیدگاه ها
قشنگه
1 سال پیش

قشنگه
ملیکا
1 سال پیش

همشون کم دارن🤣🤣🤣
بازدیدکننده
1 سال پیش

یک مشت شیاطین
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز