دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به ناب ترین لحظات مبینا نعمت زاده دختر برنزی تکواندوی ایران در پاریس +تصاویر / من مبینا 19 سال دارم 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: حواشی جنجالی یک اظهارنظر و بیان آرزوی دختر المپیکی تکواندوی ایران باعث شد تا این لحظات نابی که مبینا برای ایرانیان در پاریس رقم زد فراموش شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مبینا نعمت زاده برنده مدال برنز المپیک پاریس با انتشار این تصاویر نوشت: درود می‌فرستم به شما مردم بزرگ ایران، شما فرزندان کوروش کبیر و از تبار خلیج همیشه فارس

ایرانی که قلب تپنده‌ی تمدن و فرهنگ است، کشوری که هر گوشه‌اش سرشار از زیبایی و تاریخ است. از کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده‌ی البرز تا دشت‌های پهناور خوزستان، سرزمینی که مردمانش با همت و ایمان، هر روزش را به روزی بهتر تبدیل می‌کنند.

نمی‌دانم از کجا شروع کنم و چه کلماتی را به رشته تحریر درآورم تا بتوانم آنگونه که لیاقتش را دارید، بابت تمامی حمایت‌ها، تشویق‌ها، دعاهای خیرتان و حمایتهای بی دریغ استادم مهروز ساعی و کادر فنی تیم ملی و بزرگان تکواندو مخصوصا ریاست محترم فدراسیون .. از شما تشکر کنم و خوشحالی‌ام را با شما به اشتراک بگذارم. به راستی که کلمات هم در این لحظات کم می‌آورند.



اکنون که در بهترین روزهای دوران زندگی‌ام هستم، می‌خواهم منِ مبینا 19 ساله، از تلاش‌ها و سختی‌هایم برایتان بگویم و اینکه برافراشتن پرچم عزیز کشورمان در آوردگاه المپیک و دیدن شادی و لبخند شما مردم ایران، چه روحیه و انگیزه‌ای به من می‌داد تا هرگز در این راه دشوار و پر از چالش پا پس نکشم و برای آن لحظات شیرین تلاش کنم.

برای رسیدن به این نقطه، هفت تا هشت ماه از عمرم را صرف کم کردن 11 کیلو از وزنم کردم تا بتوانم به هدفی که از سالها پیش داشتم، برسم و هر روز با اراده‌ای قوی‌تر از روز قبل برای آن تلاش کردم. اما در این راه، هیچ‌چیز به اندازه‌ی عشق و حمایت شما مردم بزرگوار و نیک‌اندیش ایران، برایم انگیزه‌بخش نبود. مردمی که با دلی پاک و دست‌هایی پر از امید، همیشه پشت سر قهرمانانشان ایستاده‌اند. ایران، کشوری که با وجود همه‌ی سختی‌ها، هرگز از پای نمی‌ایستد و همیشه به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

خوشحالم حتی اگر برای لحظاتی هم که شده، غم‌ها، مشکلات، مسائل اقتصادی، تورم و... را فراموش کرده و با مدال من، لبخندی بر لبانتان جاری شده است. این مدال برنز را به شما مردم ایران تقدیم می‌کنم، به شما که همیشه و در همه حال، حامی و همراه من بوده‌اید. امید دارم که این موفقیت بتواند جرقه‌ای در دل جوانان این سرزمین بیفکند، این لحظه برای من چیزی فراتر از یک افتخار شخصی است، این مدال، نمادی از قدرت و توانایی مردم ایران است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکبر عبدی : وقتی می گفتم اردبیلی هستم بابام عشق می کرد و میگفت ببین علی دایی هم میگه اردبیلی هستم
نگاهی به حضور بازیگران در کافه رستوران سنتی شهاب حسینی در لواسان؛ از ریما رامین فر و همسرش تا رضا صادقی+عکس
حضور هنرمندان و چهره های سرشناس در مراسم تشییع محمدرضا شجریان/ از سحر دولتشاهی به عنوان عروس تا مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟