دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

نگاهی به سبک لباس عروس مینا مختاری و کت و شلوار دامادی بهرام رادان+ویدیو 

شنبه، 31 تیر 1402
ساعدنیوز: جزییاتی را درباره طراحی لباس عروس همسر بهرام رادان و کت و شلوار دامادی آقای بازیگر را در ادامه می خوانید.

مینا مختاری مدل و طراح لباس «شروع فصل تازه زندگی» اش را با بهرام رادان، بازیگر، در 19 تیرماه در یکی از هتل‌های رادیسون گرجستان جشن گرفت.مینا مختاری همچنین از بلاگرهای معروف شبکه‌های اجتماعی است و در زمینه مدوفشن هم فعالیت دارد.مختاری با توجه به سابقه خود در طراحی لباس تا جای ممکن از هنر طراحان ایرانی بهره گرفت. البته داماد هم کت و شلورای از خیاطان ایرانی «بازلی» پوشید.دو پیراهنی که عروس به تن کرد کار مشترکی از او و «ستاره میران» بود. زیورآلات عروس را هم «دلهان براید» تهیه کرده بود. او در مراسم ازدواجش با بهرام رادان دو لباس به تن داشت که در ادامه به هریک از آنها نگاهی خواهیم داشت.

بهرام رادان در کت‌ و شلوار دامادی

بهرام رادان برای مراسم ازدواج از تاکسیدویی استفاده کرده بود که طراحی و آماده‌سازی‌اش کار برند بازلی بود. این تاکسیدو دوخت بسیار شکیل و مناسبی داشت و کیفیت آن در تصایر مبهم از این ازدواج هم به‌خوبی حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات در جلوه بیشتر کت‌وشلوار و مشتقات آن، کیفیت دوخت است. خلاقیت زیادی در طراحی کت‌وشلوار وجود ندارد و در واقع، نسخه کلاسیک آن از هر طرح دیگری زیباتر به‌نظر می‌رسد.

از همین روی است که اگر می‌خواهید کت‌وشلوار مراسم مهمی چون روز دامادی‌تان جلوه خوبی بر تن و قامتتان داشته باشد، بهتر است که به دوخت آن و مرغوب‌بودن پارچه‌اش دقت زیادی داشته باشید. تاکسیدوی بهرام‌ رادان خوش‌دوخت بود و بر تنش به‌خوبی نشسته بود. نقص و نقدی در استایل او وجود ندارد؛ فقط شاید بهتر بود که پاپیونش کم‌حجم‌تر و کوچک‌تر انتخاب می‌شد تا در ناحیه گردن و یقه، جلوه بهتری را شاهد می‌بودیم.

مینا مختاری در لباس عروس دنباله‌دار با سیلوئت ماهی یا پری‌ دریایی

لباس‌های عروس طراحی خودش و ستاره میران بوده است. هردو لباس شکوه و جلوه خاصی داشتند و ضمن طراحی مناسب از دوخت و کیفیت بالایی برخوردار بودند. لباس نخستی که در تصویر بالا می‌بینید با دامنی پف‌دار و توری کاملا متناسب با اندام عروسی بود که پاهای کشیده و بالاتنه بلندی دارد. کسانی که بالاتنه بلندی دارند، با ایجاد بخش بالایی لباس با طولی کوتاه‌تر از اندام واقعی خود و بخش پایینی لباس می‌توانند تعادل را به استایلشان بازگردانند. این موضوعی است که در استایل مینا مختاری هم دیده می‌شود. لباس این عروس بسیار پوشیده هم بود و به نظر می‌رسد که به دلیل محافظه‌کاری‌های ناشی از شهرت، چنین طرحی در نظر گرفته شده است.

لباس دیگر همسر بهرام رادان طرح مرمید (mermaid) یا پری‌ دریایی و اصطلاحا ماهی داشت. این لباس هم با ظرافت اندامش در تناسب بود و ظاهرا برای تصویربرداری عکس‌های غیررسمی‌تر و پویاتر مورد استفاده قرار گرفته بود.

اکسسوری های جذاب مینا مختاری

عروس برای لباس اصلی، یک تور بلند انتخاب کرده است. برای اکسسوری این استایل نیز به سراغ گوشواره های مروارید رفته تا معصومیت بیشتری به لباس پرنسسی خود بدهد. اگر با دقت نگاه کنید، می بینید این گوشواره ها با تاج ظریفی ست هستند. در استایل مینا مختاری با لباس عروس دوم، زیورآلات تغییری نکردند. تنها تور سر بلند به یک تور سر کوتاه تبدیل شده است. مینا مختاری برای کفش خود، به سراغ آیتم محبوبش یعنی پاپیون رفته تا بتواند کفشی مناسب هر دو لباس انتخاب نماید. کفش های سفید او با پاپیونی نسبتا بزرگ روی آنها، این عروس زیبا را تبدیل به یکی از پرنسس های دیزنی کرده است.

ویدیویی از طراحی تا اجرای لباس عروس شیک مینا مختاری


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه چاپ یک کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان