دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به زندگی سعید راد با 3 همسر مشهورش/ طلاق نوش آفرین از سعید راد و فرار به هندوستان 

دوشنبه، 01 مرداد 1403
کد خبر: 398657
ساعد نیوز: سعید راد که از اواخر سال گذشته، اخبار نگران‌کننده‌ای راجع به سلامتی وی منتشر شده بود، درحالی‌که تنها 3 ماه تا فوت کردن شمع 80 سالگی‌اش مانده بود، درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، احمدسعید حق پرست راد که با نام هنری سعید راد شناخته می‌شود، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان زاده 4 آبان 1326 در شهر تهران است. سعید راد دانشجوی رشته انصرافی رشته کشاورزی و دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و از سال 1347 فعالیت هنری خود در سینما را آغاز کرد.

او در جوانی یکی از حرفه‌های رشته بولینگ و عضو باشگاه بولینگ پرسپولیس بود و جالب است بدانید که موفق به کسب مقام قهرمانی در این رشته هم شد. او علاوه بر بولینگ به دو، پیاده‌روی و دوچرخه سواری هم علاقه‌مند است.

همسر اول سعید راد

سعید راد در دوران جوانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نگاه و یک پسر به نام سام شد. در حال حاضر فرزندان او ساکن کانادا هستند. سعید راد و همسرش بعد از مدتی از هم جدا شدند. دختر سعید راد دندانپزشک و پسرش سام هم وکیل است. نوه‌های دختری او آریا و آدام همتی هستند که آدام عضو تیم جوانان پرسپولیس است و در زمان مربیگری برانکوو در رده بزرگسال توانست در چند بازی حضور پیدا کند. در مورد نام و وضعیت همسر اول سعید راد اطلاعاتی منتشر نشده است.

همسر فعلی سعید راد کیست

سعید راد بعد از جدایی از همسر اول و دومش در حال حاضر مجرد است.

فرزندان سعید راد و نوش آفرین

سعید راد بعد از جدایی از همسر اولش در سال 1354 و در 28 سالگی برای بار دوم با همکار زن خود نوش آفرین که یکی از بازیگران و خواننده‌های مطرح آن زمان بود ازدواج کرد. اما زندگی نوش آفرین و سعید راد هم بعد از 17 سال به جدایی ختم شد و نوش آفرین بعد از جدایی ایران را به مقصد هندوستان ترک کرد. در مورد فرزندان سعید راد و نوش آفرین اطلاعاتی در دسترس نیست.

شروع فعالیت هنری سعید راد

سعید راد از سال 1347 فعالیت هنری اش را آغاز کرد. او به واسطه دوستی با امیر نادری عکاس فیلم فاتحین صحرا در سال 1350 توانست با بازی در این فیلم اولین تجربه بازیگری اش را بدون هیچ پیش زمینه قبلی بدست بیاورد؛ و چشمان آبی و اندام مناسبش در کنار بازی‌های درخشان باعث ماندگاری او در خاطره‌ها شد. او پیش از انقلاب 57 در ده‌ها فیلم بازی کرد. او در سال 1360، بعد از وقفه طولانی فیلم سینمایی مرز به کارگردانی جمشید حیدری در کنار مرحوم داوود رشیدی به هنرنمایی پرداخت.

اما اوج شهرت آقای بازیگر مربوط به فیلم عقاب‌ها به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در سال 1363 است. اما بنا بر دلایلی نامعلوم سعید راد بعد از فیلم عقاب‌ها ممنوع التصویر شد و بعد از تلاش‌های زیاد برای رفع این ممنوعیت که موفقیت آمیز نبود مجبور شد ایران را ترک کند. اما بعد از سال‌ها دوری از ایران در سال 1378 به وطن بازگشت و بعد از سال‌ها دوری از سینما، در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش حضور پیدا کرد. او در این سال‌ها در سریال‌های در چشم باد، ترور خاموش، گیلدخت، فیلم سینمایی هم حضور موفقی داشته است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "خرچنگ" را که در "باغ لالۀ قرمز" مخفی شده است در عرض 5 ثانیه پیدا کنند
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استوری تسلیت پژمان بازغی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
استوری تسلیت متفاوت رضا گلزار برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC