دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دلبری جعفر غفارنژاد حریف بابلسری هادی چوپان با ست ورزشی رد بولز لاکچری اش +عکس/ اسنیکرهاش هم همون مارک نیست؟ 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
ساعدنیوز: جعفر غفارنژاد یکی از نمایندگان ایران در استیج مستر المپیا 2024 است که هنوز موفق به دریافت ویزای آمریکا نشده است. در اینجا تصویری از این ورزشکار با یک ست ورزشی استثنایی را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جعفر غفارنژاد، بدنساز بابلی کشورمان است او متولد 1358 و در بابلسر مازندران سکونت دارد. وی متاهل و دارای یک فرزند است. این بدنساز مازندرانی بسیار جدی و سختکوش است. غفارنژاد قصد دارد در مسابقات مستر المپیا بخت خودش را به صورتی جدی بیازماید. او در مسابقات پرورش اندام کلاسیک هند به مقام قهرمانی دست یافت و مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

برای راهیابی به مستر المپیا ورزشکاران باید در مسابقات متعددی که در طول سال برگزار می‌شود شرکت کنند. البته 10 نفر برتر هر دوره می‌توانند به‌طور مستقیم در مسابقات سال آینده شرکت کنند. بیت الله عباس پور برای اولین بار از ایران در سال 2012 وارد مسابقات مستر المپیا شد که مقام هفدهم را به‌دست‌آورد. او در سال 2013 نیز در این مسابقات شرکت کرد و دوباره به مقام هفدهم رسید.

همچنین در سال 2014 وی در مسابقه رده 212 پوندی‌ها شرکت کرد و مقام پنجم را به‌دست‌آورد.سپس هادی چوپان در این مسابقات شرکت کرد که ابتدا مقام سوم در سال 2019 را کسب کرد و بعد از آن در سال مقام چهارم را به‌دست‌آورد. سپس در سال 2021 به مقام سوم دست یافت و در چهارمین تلاش خود در مستر المپیا با موفقیت به مقام قهرمانی رسید هادی چوپان در پنجمین سال حضور خود در مسابقات مستر المپیا 2023 در رقابتی بسیار نزدیک با حریفش درک لانسفورد به مقام دوم بسنده کرد.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ خنجر طلای «توت عنخ آمون» کشف شده از مقبرۀ نفرین شدۀ فرعون جوان/ شاهکاری از 11 نوع شهاب‌سنگ ملقب به آهن آسمانی در مصر باستان
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گرگ پارسی دلتنگ غروب شیراز شد +فیلم/ هادی چوپان از لس آنجلس دلش هوای بالکن باشگاه خودش را کرد
سمانه پاکدل: یه موقع هایی زنگ میزنم به برادر شوهرم میگم یه نفس برامون بخون بزار حال کنیم!+فیلم
امیرعلی نبویان: همسرم دستپخت خیلی خوبی داره و سیکس پَک من رو تبدیل به ایربگ کرده؛ توی شرکت بهار کار می‌کردم و از اونجا آشنا شدم +ویدیو
لحظه ی بیرون آمدن بی نقص ترین و زیباترین مروارید سیاه از دل صدف سخت+ ویدئو
(فیلم) این حیاط قدیمی با دیوارهای نم گرفته، منزل رهبر انقلاب است ...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(عکس) زیبایی خیره‌کننده‌ی گردنبند الماس و زمرد قمرالسلطنه، دختر فتحعلی شاه قاجار/ باورتون میشه این جواهر متعلق به تقریبا 200 سال پیش باشه؟