دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به ست ورزشی سفید مارک دار رامین رضائیان در سالن بدنسازی +عکس/ اسنیکرها و هدفونش چقدر دلبرن😍 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: انتقال رامین رضائیان به استقلال یکی از جنجالی ترین اتفاقات فوتبالی سال 1403 ایران است. او در استقلال فصل را به خوبی شروع کرد و موفق به دادن پاس گل شد. در اینجا نگاهی داریم به ست ورزشی جالب و ساده رامین رضائیان در سالن بدنسازی.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، استقلال در بازار تابستانه لیگ بیست‌وچهارم بسیار فعال بود و در این راستا ستاره‌ای مانند رامین رضاییان هم جذب شد. رامین در لیگ بیست‌وسوم عضوی از سپاهانِ ژوزه مورایس بود و عملکرد بسیار خوبی با پیراهن این تیم داشت. رضاییان آن‌قدر در سپاهان خوب بود که نشان داد سن و سال فقط یک عدد است و اگر بازیکن حرفه‌ای باشد، همیشه می‌تواند سطح فنی خود را بالا نگه دارد.

کافی است نگاهی کلی به عملکرد رامین رضاییان در فصل گذشته داشته باشیم؛ مدافع 34 ساله با 14 گل و 12 پاس گل به‌ خوبی نشان داد فعلا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به معنای واقعی کلمه سوپراستار لیگ ایران است. رامین پس از کش‌وقوس‌های فراوان تصمیم گرفت استقلال را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند؛ انتقالی جنجالی که البته به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و اکنون رامین در سکوهای قرمز اصلا محبوب نیست.

راستِ فعال

رامین رضاییان از همان روزهای ابتدایی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. جدیتی که رضاییان در تمرینات دارد مثال‌زدنی است و می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوان‌ها باشد. کافی است نگاهی به رفتار رامین رضاییان پس از مراسم برترین‌های لیگ برتر داشته باشید؛ رامین پس از اتمام مراسم به کمپ حجازی رفت و به‌شکل انفرادی تمرین کرد!

استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر برابر شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. سمت راست استقلال با حضور رامین رضاییان نسبت به فصل پیش فعال‌تر شده بود و این موضوع در حملات آبی‌ها کاملا دیده می‌شد. جواد نکونام به‌ خوبی متوجه شده رضاییان برای درخشش خود نیاز به فضا دارد و برای همین در برخی مواقع شاهد حضور رامین در میانه میدان بودیم و جای خالی او معمولا از سوی زبیر نیک‌نفس یا آرش رضاوند پوشش داده می‌شد.

برگ برنده تیمِ نکونام

حضور رامین رضاییان در ترکیب هر تیمی می‌تواند اتفاق مثبتی برای یک سرمربی قلمداد شود. جواد نکونام برگ برنده‌ای در دست دارد که احتمالا خیلی‌ها به آن حسادت می‌کنند. استقلال در بازی با شمس‌آذر در آستانه از دست دادن 2 امتیاز حساس قرار داشت و هواداران دوست داشتند وقتی پرسپولیس متوقف شده، تیمِ آبی محبوب‌شان با شکست حریف با قرمزها فاصله ایجاد کند که به لطف رامین همین اتفاق هم رخ داد.

وقتی همه خودشان را برای نتیجه 1-1 آماده می‌کردند، این رامین رضاییان بود که با یک فرار دیدنی و البته پاسی دقیق، مقدمه گل برتری استقلال از سوی محمدحسین اسلامی را فراهم کرد. رضاییان با پاس گل خود نشان داد تا چه اندازه می‌تواند برای نکونام موثر باشد و قطعا در ادامه فصل هم شاهد درخشش این بازیکن خواهیم بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ویویِ ابدی و زیبای بالکن خانه آزاده زارعی در الهیه تهران؛ مهمان کردن خود به صرف عصرانه در بعدازظهر تابستانی به سبک خانم بازیگر+عکس
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
(ویدئو) سنگ بن‌بن؛ گنجینه‌ای آسمانی در دل اهرام مصر / آیا این شهاب‌سنگ، کلید رمزگشایی از تمدن‌های باستانی است؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی