دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به سیگار برگ آمریکایی وحید بادپی یوز ایرانی +عکس/ رقیب لرستانی هادی چوپان با ژست مایه دارهای منهتن 

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
ساعدنیوز: وحید بادپی موفق شد بعد از هادی چوپان ویزای آمریکا را به دست آورد. او یکی از نمایندگان ایران بر روی استیج معتبر مستر المپیا است. در اینجا تصویری از این قهرمان با سیگار برگ گرانقیمت را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وحید بادپی بدنساز کشورمان دسته فیزیک کلاسیک که سال گذشته در جایگاه نهم مستر المپیا قرار گرفته بود، برای دومین سال متوالی ویزای آمریکا را دریافت کرد و به زودی عازم آمریکا خواهد شد تا در مستر المپیا 2024 روی استیج برود.

وحید سال گذشته در لاین آپ فشرده فیزیک کلاسیک و در اولین تجربه المپیایی خود، بالاتر از برخی چهره‌های شناخته شده این دسته، در جایگاه نهم قرار گرفت و امسال در تلاش بوده تا با افزایش سایز، جایگاه خود در مستر المپیا را بهبود ببخشد.

بادپی در سال جاری با قهرمانی در یورو ماسل شو جواز المپیا را به دست آورد و در مستر بیگ اوولوشن پرتغال در شرایطی در جایگاه دوم قرار گرفت که استفان ماتالا، قهرمان این رقابت، به وضوح در وزن کشی تقلب کرده بود. وحید در دبی پرو نیز مقابل بریان آنسلی نامدار در جایگاه دوم قرار گرفت.

در سال جاری المپیا 2024 در دسته فیزیک کلاسیک، 63 بدنساز جواز گرفته‌اند و شاهد رقابت به مراتب فشرده‌تری نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

بهروز تابانی، مهدی جابری و جعفر غفارنژاد سه بدنساز ایرانی دیگر هستند که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند و همچنان در انتظار صدور ویزای آمریکا هستند. هادی چوپان و حسین کریمی دو بدنساز ایرانی دیگری که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند در حال حاضر در آمریکا حضور دارند.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ریما رامین فر : پایتخت 3 یه گوساله داشتیم 3 صبح نشست وسط خونه و بلند نشد ، آقای خمسه گفت گوساله فهمید الان وقت کار نیست ما نفهمیدیم
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس