دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به تالار عروسی آقا رضا گلزار و آیسان آقاخانی با جزئیات چشم نوازش از کارت دعوت تا گیفت عروسی در گرمدره کرج/ اینجا برای پادشاه عربستان هم قفله+عکس 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعد نیوز: امروز می‌خواهیم یکی از خاص‌ترین باغ تالار های تهران را که اخیرا تالار عروسی رضا گلزار و افراد برجسته دیگر نیز بوده است را معرفی کنیم. تصاویری از این باغ تالار ببینیم و در مورد ویژگی‌ها امکانات و بخش‌های مختلف آن با شما سخن بگوییم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، یکی از مجلل‌ترین و بی نظیر‌ترین باغ تالارهای تهران، باغ تالار عمارت بیست و یک است. این باغ که تالار عروسی رضا گلزار نیز بوده است،در منطقه گرمدره کرج واقع شده است و از سال 1396 شروع به کار کرده است. سبک معماری این عمارت بزرگ، بسیار چشم نواز است. قطعا با تماشای آن هرگز این فضای زیبا را از یاد نخواهید برد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مکان که این روزها با خبر عروسی رضا گلزار بسیار بر سر زبان‌ها افتاده، وجود معماری متقارن است. به طور کلی این سبک از معماری نمادی از تکامل را به همراه دارد و حسی از زیبایی آمیخته با اعتماد به نفس را منتقل می‌کند.

وجود حوضچه‌های چند ضلعی، استخر، پرچین‌ها و گل‌های رز قرمز و بسیار جذاب، همه و همه نشان دهنده یک باغ زیبای اروپایی را تداعی می‌کند. وجود چنین شرایطی، یک موقعیت بسیار عالی را برای عکاسی و فیلمبرداری و ثبت لحظات جذاب را فراهم می‌کند.

این مجموعه دارای اتاق عقد مجزا با دکوراسیون خاص و جذاب، فضای بسیار زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. سفره ی عقد با استفاده از لوازم لوکس و با هنرمندی بهترین دیزاینر ها و طراحان باغ تالار 21 چیدمان می گردد. وجود سیستم های صوتی و تصویری همگام با تکنولوژی روز دنیا،سیستم های گرمایشی و سرمایشی پیشرفته برای فصول سرد و گرم سال از دیگر تجهیزات این مجموعه است.

تالار عروسی رضا گلزار دارای پارکینگ اختصاصی، آسانسور، سیستم صوتی ویژه، اتاق عقد مجزا و سفره عقد خاص با دیزاینی متفاوت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
لیست کامل ترسناک ترین فیلم های درام ایرانی/ از ملی و راه های نرفته تا ماجرای اسید پاشی نویدمحمدزاده در لانتوری+عکس🔞
(ویدئو) ماشین هاشم سریال متهم گریخت بعد از گذشت بیست سال / شماره پلاک هم یکی هست هنوز، یادش بخیر😌😌
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟