دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به تتوی فارسی بازیگران مطرح هالیود و ستاره های فوتبال جهان+عکس/ از آنجلینا جولی و برد پیت تا زلاتان! 

چهارشنبه، 20 تیر 1403
ساعدنیوز: تصاویری از تتوی فارسی بازیگران هالیود و فوتبالیست های مطرح جهان را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بسیاری از ایرانی ها علاقمندند عبارات لاتین را به زبان کره ای، انگلیسی و زبان های دیگر روی دست و بدنشان تتو کنند ، در این میان کم نیستند بازیگران خارجی که تتوی فارسی دارند و از بیت و یا مصرعی از شعر بزرگان فارسی زبان برای خالکوبی خود استفاده کرده اند . اگر می خواهید با بازیگران خارجی که تتوی فارسی دارند.

تاتوی فارسی آنجلینا جولی

آنجلینا چهره نام آشنای عرصه سینما زاده 4 ژوئن 1975 توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوپ، دوبار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را بگیرد. او همچنین برای کمک های فراوانش به انسان ها از جمله مردم آفریقا، یک جایزه بشردوستانه ژان هرشولت دارد. او بر روی دست راستش این متن زیبای فارسی را تاتو کرده است: «ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن‌های ما آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ تو را آنجا خواهم دید» این خالکوبی روی دست بازیگر مشهور سینمای هالیوود از زمان اکران فیلم آنجلینا جولی در رم ایتالیا مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

تتوی فارسی برد پیت

برد پیت که سال بسیار موفقی را با دروکردن همه جوایز سینمایی معتبر جهان به خاطر بازی در «روزی روزگاری هالیوود» کوئنتین تارانتینو پشت سر گذاشته، چند سال پیش، همان عبارت فارسی را که روی دست همسر آ سابقش آنجلینا جولی نقش بسته، به انگلیسی ترجمه و روی دستش تتو کرد. او در سفری برای امور خیریه خالکوبی شعر مولانا روی بازوی دست راستش را رونمایی کرده بود. همان رباعی که کزازی طی تحقیقی گفته بود از مولاناست.

تتوی فارسی بازیکن سابق رم

لورنزو پلگرینی به زبان فارسی روی گردن خود تتویی انجام داده است. او نوشته:« به خودت ایمان داشته باش.»

خالکوبی زلاتان به فارسی

زلاتان اِبراهیموویچ بازیکن فوتبال اهل سوئد است که در پست مهاجم برای باشگاه آث میلان ایتالیا و تیم ملی سوئد بازی می‌کند.

گفته شده این بازیکن ، دوستان ایرانی زیادی دارد و روی دستش نامش را به فارسی نوشته اما بعدا مشخص شد که تتوی زلاتان فارسی نیست و عربی است.

تاتوی فارسی امبر هرد

امبر هرد که عاشق ادبیات ایران و مشرق زمین است، عاشق شعرهای عمرخیام شاعر و فیلسوف ایرانی است و به همین دلیل هم یک بیت از شعرهای خیام رو روی بدنش تتو کرده است. بیت شعر فارسی عمر خیام که روی بدن امبر هرد حک شده این بود: «چون عاقبت ِکار جهان نیستی است/ انگار که نیستی، چو هستی خوش باش».


10 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
شاهکار مهندسی در هلند؛ عبور کشتی‌ها از روی بزرگراه در آبگذر ولئومیر/ از تعجب انگشت به دهان می‌مانید!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
بلایِ خنده‌داری که دختر هادی چوپان بر سر گرگ پارسی آورد+عکس/ شال سر کردن و آرایش چشم!
چیدمان میز عصرانه با کیک و شیرینی های خانگی به روش برونا بیانکاردی/ تزئین خوراکی ها و میزآرایی فوق العاده نامزد نیمار حرف نداره! +عکس
پادشاه اسپانیا و دختر شیک‌پوشش، سوفیا در جشن قهرمانی یورو 2024+عکس
حضور بازیگران و ورزشکاران در ضیافت باشکوه نذری رضا گلزار بدون آیسان آقاخانی+عکس/ از یکتا ناصر و منوچهر هادی تا سعید معروف
حضور نسرین مقانلو، ناریه سریال مختارنامه در منزل اکبر عبدی برای تسلیت بابت فوت مادرش+ عکس/ چهره غمگین و پژمرده تمام بازیگران