دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

نگاهی به زندگی روستایی و پر آرامش دیوید بکهام با در آمد افسانه ای / ببینید دیوید چطوری قاطی مرغ ها شده ! + ویدیو 

پنجشنبه، 25 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی جالب از زندگی روستایی دیوید بکهام بازیکن سابق فوتبال اهل انگلستان و مدیر عامل کنونی باشگاه فوتبال اینتر میامی در کنار مرغ و خروس ها و البته باغچه هایی که خودش زحمتشان را می کشد ، اینجا همون جایی که از تولید به مصرفه و زندگی جاریست .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، دیوید رابرت جوزف بکام متولد 2 مهٔ 1975می باشد . بازیکن سابق فوتبال اهل انگلستان و مدیر عامل کنونی باشگاه فوتبال اینتر میامی است. وی همچنین مالک 10 درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گلکسی، آ.ث. میلان، پاری سن ژرمن و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

دیوید بکام فوتبال حرفه‌ای را از سن 17 سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. او به تیم اول این باشگاه آمد و تا پایان دوران حضور خود 6 بار قهرمانی لیگ جزیره، 2 بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و نیز لیگ قهرمانان اروپا 1999 را با منچستر کسب کرد. بکام سپس به رئال مادرید پیوست و در فصل 07–2006 با رئال قهرمان لالیگا شد. او پس از چهار فصل حضورش در رئال مادرید به باشگاه فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در لیگ برتر آمریکا رفت. در سال‌های 2009 و 2010 او دو فصل به آ.ث. میلان قرض داده‌شد. بکام اولین بازیکن انگلیسی است که توانسته در لیگ چهار کشور گوناگون؛ انگلستان، اسپانیا، آمریکا و فرانسه به قهرمانی برسد. بکام همچنین از سال 1996 درحالی‌که 21 ساله بود به تیم ملی انگلستان دعوت شد و مجموعاً در 115 بازی ملی به میدان رفت. او شش سال کاپیتان انگلیس بود و سه جام جهانی 1998، 2002 و 2006 و نیز دو جام ملت‌های اروپا 2000، 2004 را تجربه کرد.

بکام همواره یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان و یک مدل تبلیغاتی سودآور برای برندهای بزرگ جهان محسوب می‌شود. او هم‌اکنون به جز فوتبال در زمینه تجارت نیز فعال است. بکام از سال 1999 با همسرش ویکتوریا آدامز (بکام) که یکی از خوانندگان گروه مشهور اسپایس گرلز بود، زندگی می‌کند. بکام دارای 3 پسر و 1 دختر است.

بعد از سالیان سال مرکز توجهشدن و زندگی لوکس ایشان به زندگی ساده و روستایی روی آوردند همان طور که در ویدیو می بینید . ایشان خودشان مایحتاج خود را می کارند و به صورت ارگانیک مصرف میکند و البته ارتباط نزدیک ستاره فوتبال با مرغ ها هم فراموش نشود . وی هر روز با آنها ارتباط برقرار می کند و دانه میدهد تخم مرعغ میگیرد ، چه معامله ی جذابی ...


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 25 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
تصویر پربازدید از طاقچه کتاب و پنجره رو به حیاط خانه پدری رهبر انقلاب در مشهد +عکس/ خانه ای معمولی و ساده در بین مردم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
رونمایی از خواهر واقعی فریبا نادری عروس حشمت فردوس +عکس/ شباهت خواهرانه خانم بازیگر به آبجی فرشته
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش