دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی کنیم به دسته گل زیبای مبینا نعمت زاده که از اولین عشق زندگیش یعنی پدرش گرفت / چه پدر کم سن و سالی ! + عکس 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعد نیوز : دسته گل زیبای مبینا نعمت زاده مدال آور المپیک پاریس 2024 که از عشق زندگیش یعنی پدرش گرفت ، را می بینید . پدر وی بسیار جوان بوده و باورنکردنی است که ایشان پدر و دختر هستند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مبینا نعمت‌زاده (زادهٔ 27 اردیبهشت 1384)، تکواندوکار است . وی در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت.

نعمت‌زاده در المپیک 2024 پاریس که اولین المپیک دوران ورزشی خود را در 19 سالگی تجربه می‌کرد، در مرحله اول مقابل میشل تاو نماینده کشور لسوتو به برتری رسید. در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدریانا سرزو از کشور اسپانیا، دارنده مدال نقره المپیک 2020 توکیو به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی مقابل گو چینگ از کشور چین، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در سال 2022 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. در دیدار رده‌بندی مقابل دنیا ابوطالب از کشور عربستان سعودی، دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در سال 2022 به پیروزی دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت.

مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس از رئیس‌جمهور درخواست کرد بدون آزمون ورودی بتواند وارد دانشگاه در رشته پزشکی شود زیرا وی ادعا می‌کند به دلیل تمریناتش برای المپیک نتوانسته برای کنکور مطالعه کند. نعمت‌زاده پس از بازگشت از المپیک با حاضر شدن در برنامه‌ای تلویزیونی گفت که دلش می‌خواهد در رشته پزشکی تحصیل کند و هنوز نمی‌داند که درخواستش مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی مورد قبول واقع شده است یا خیر.

این درخواست نعمت‌زاده با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد و برخی این درخواست وی را ناعادلانه و زیاده‌خواهی قلمداد کردند و چنین اتفاقی را مصداق تبعیض و رانت دانستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تفاوت معنادار جشن تولد پارسال و امسال منوچهر هادی؛ آغاز 52 سالگی با یکتا ناصر و شروع 53 سالگی بدون یکتا ناصر+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ بوسۀ آخرین بازمانده از فامیل "محمد غفاری" بر آخرین عکسی که از کمال‌الملک در سن 70 سالگی پیدا شد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی