دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی کنیم به مهدی مهدوی کیا در پارک بازی کودکان / کودک درون فعال آقای فوتبالیست + عکس 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی مهدی مهدوی کیا پرسپولیسی سابق را می بینید که عکسی از خود سوار بر اسب در پارک بازی کودکان را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مهدی مهدوی‌کیا زادهٔ 2 مرداد 1356 در شهر ری می باشد . وی بازیکن سابق فوتبال و مربی فوتبال است. او در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت، استیل‌آذین و داماش گیلان بازی کرده است. مهدوی‌کیا در سال 2003 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن سال آسیا شناخته شد.

او دو بار در فصل‌های 2003–2002 و 2004–2003 از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد (هواداران هامبورگ به او لقب «موشک ایرانی» داده بودند.) و یک بار هم از سوی نشریه کیکر عنوان بهترین بال راست بوندسلیگا را به دست آورد. از دیگر افتخارات ورزشی مهدوی‌کیا انتخاب در لیست 11 نفره تیم منتخب قرن هامبورگ است که در جشن 125 سالگی این باشگاه اعلام شد. مهدوی‌کیا در 15 اردیبهشت 1392 و در فینال جام حذفی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، از فوتبال خداحافظی کرد. از او به عنوان موفق‌ترین لژیونر ایرانی نام می‌برند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
(عکس) سری تصاویر قدیمیِ رنگی از آبادان در سال 1337، ثبت شده توسط چارلز شرودر آمریکایی / از گونی بازی آمریکایی ها تا جشن روز کارگر
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(عکس خانوادگی) همه چیز درباره همسر و فرزند فائزه دولتی، جوانترین مشاور عارف/ همسر جوانترین بانوی کابینه‌ی پزشکیان کیست و با قالیباف چه ارتباطی دارد؟
(ویدئو) شاد ترین و خنده دارترین مجلس ختم جهان!/ مراسم خاکسپاری مرد ایرلندی خبرساز شد!
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کارمندان بانک "+ عکس/ دست مریزاد اوستا😍
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی