دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی کنیم به شب گردی رمانتیک مورایس و شیدا در ساحل زیبا ایبیزای اسپانیا / آقای سرمربی پول پارو می کند ! + عکس 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعد نیوز : استوری اینستاگرامی شیدا مقصودلو راد دختر هنرمند ایرانی که به تازگی با سرمربی تیم سپاهان ژوزه مورایس مزدوج شده است را می بینید . شیدا مقصودلو در سال‌های اخیر سفرهای زیادی به خارج از کشور داشته و در مناطق توریستی مانند دبی و مالدیو اوقات فراغت خود را گذرانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، شیدا مقصودلو متولد 6 شهریور 1376 در تهران، با نام کامل شیدا مقصودلو راد، در آستانه 27 سالگی قرار دارد. او از سن 17 سالگی به بازیگری روی آورد و از سال 1395 به طور حرفه‌ای وارد دنیای سینما و تئاتر شد. مهم‌ترین تجربه بازیگری او در فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، برنده جوایز اسکار و جشنواره کن، رقم خورد. شیدا در این فیلم به ایفای نقش در کنار فرشته صدر عرفایی پرداخت.

در دی ماه 1402، خبر ازدواج شیدا مقصودلو با ژوزه مورایس منتشر شد. خانم بازیگر برای جلوگیری از حواشی، از انتشار کامل تصاویر عروسی خودداری کرده است. اختلاف سنی 32 ساله میان شیدا و ژوزه مورایس، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس، متولد 5 مرداد 1344 در لیسبون پرتغال، با اصالت آنگولایی، سابقه هدایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد. این ازدواج به دلیل تفاوت‌های فرهنگی و اختلاف سنی زیاد میان آن‌ها، همچنان یکی از موضوعات داغ فضای مجازی و رسانه‌ها است و به‌طور مستمر جلب توجه می‌کند.

شیدا مقصودلو در سال‌های اخیر سفرهای زیادی به خارج از کشور داشته و در مناطق توریستی مانند دبی و مالدیو اوقات فراغت خود را گذرانده است. در چند ماه اخیر، نام شیدا مقصودلو به واسطه رابطه‌اش با ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان و دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
جورجینا همسر رونالدو روسری پلنگی به سر کرد ؛ سلیقه آسیایی به جورجینا هم رسید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
رونمایی از عروس به روز و امروزی مرحوم خسرو شکیبایی/ عشق از نگاهش میباره
مراحل سابمیت مقاله
اقدام تحسین‌برانگیز و پهلوانانه امین حیایی، پدر هاشم سریال از سرنوشت؛ پرداخت هزینه عمل همکار شرکت کننده عصر جدید+ویدیو/ واکنش و تعجب احسان علیخانی