دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نه به سیب‌زمینی و تخم‌مرغ در باشگاه پرسپولیس/ بالاخره ممنوع شد! 

شنبه، 20 آبان 1402
کد خبر: 362090
ساعدنیوز: معضل وعده غذایی پرسپولیسی ها بالاخره حل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، هزینه 400 میلیونی ماهانه باشگاه پرسپولیس بابت تامین یک وعده غذایی روزانه که اعضای تیم صرف می‌کردند برای باشگاه مشکل‌ساز شده و چیزی حدود یک ماه این وعده غذایی که بعد از تمرین به بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم داده می‌شد، قطع شد.

این اتفاق مشکلات زیادی برای پرسپولیس به وجود آورد و یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌اش صراحتا از این مسئله به عنوان یک مشکل تیم خود نام برد. در ادامه رضا درویش هم تاکید کرد پرسپولیس پول تامین ناهار بازیکنان را ندارد یا اصلا مگر وعده ناهار شامل سیب زمینی و تخم مرغ غذای بدی است؟ بعدتر و با ادامه انتقادها، درویش خبر از حل مشکل تامین ناهار برای اعضای تیم داد و حالا مدتی است با همکاری باشگاه با یکی از رستوران‌ها غذا سر وقت می‌رسد و بازیکنان وعده غذایی‌شان را دریافت می‌کنند.

با این حساب امروز اعضای تیم پرسپولیس بعد از تمرین خود ناهار را در ورزشگاه شهید کاظمی صرف کرده و سپس برای برای سفر به اصفهان راهی فرودگاه خواهند شد.

گفتنی است دو هفته قبل و برای سفر به انزلی بازیکنان پرسپولیس بدون خوردن ناهار به فرودگاه رفتند و تقریبا همه در هواپیما احساس گرسنگی می‌کردند تا جایی که بعد از گرفتن وعده غذایی هواپیما که ساندویچ‌های کوچکی در خود داشت همه دنبال یک وعده دیگر بودند و از مهمانداران هواپیما تقاضا داشتند اگر غذا اضافه موجود هست برایشان بیاروند.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍